شهردار قم با بیان اینکه مجموعه شهرداری خیلی تلاش کرد تا بتواند این پروژه را بیش از پیش فعال تر کند ولی متاسفانه نتوانستیم بیش از 20 درصد آن را فعال کنیم،گفت: تقاطع 15 خرداد امسال به بهره بردای نمی رسد.
کد خبر: ۱۵۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴ 31 December 2015
به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقائیان نژاد اظهار داشت: مجموعه شهرداری خیلی تلاش کرد تا بتواند این پروژه را بیش از پیش فعال تر کند ولی متاسفانه نتوانستیم بیش از 20 درصد آن را فعال کنیم که هم اکنون به علت سردی هوا مقداری عملیات عمرانی آن با مشکل روبرو شده است.

وی مشکل اصلی این پروژه را چارچوب و غالب آن دانست و افزود: استخوان بندی و قرارداد این پروژه معیوب و دارای ایراد است و ما خیلی راحت می توانستیم با آن برخورد کنیم که متاسفانه عوامل مختلفی باعث جلوگیری از این کار شد.

شهردار قم تصریح کرد: متاسفانه این طرح باید جراحی کامل می شد و اگر قرار بود این کار شود یکی دو سال پروژه عقب می افتاد که ما کوشش کردیم به صورت بهره وری به پروژه نگاه کنیم و نگذاریم این پروژه بخوابد و در عین حال سرعت عملیات عمرانی را هم در حد معمول به پیش ببریم که قابل قبول همشهریان باشد.

وی این پروژه را مانند دمل چرکی ارزیابی کرد و گفت:ایده آل ما این بود که اگر مقداری ساختار تغییر کند می توانیم با دو شیفته کردن راحت این پروژه را به پیش ببریم و تا پایان سال به بهره برداری برسانیم که متاسفانه این پروژه دارای ایرادات اساسی است.

سقائیان نژاد به همکاری سازمان عمران شهرداری با پیمانکار در پیشبرد پروژه اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر سازمان عمران و نوسازی شهرداری کمک یار پیمانکار شده است و قرار است 25 درصد این پروژه توسط این سازمان صورت پذیرد.

وی در انتها پیشرفت فعلی این پروژه را 53 درصد ذکر کرد و خاطر نشان ساخت: متاسفانه بر خلاف وعده ها افتتاح این پروژه در انتهای سال جاری دور از دسترس است و مطمئنا نه انتهای سال 94 و نه انتهای سال 95 بلکه در اوایل سال جاری مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
این پروژه هم مثل تونل الغدیر وبسیاری از پروژه های دیگه تا افتتاح بشه جون مردم به لبشون میرسه.مردم قم هیچوقت یادشون نمیاد که شهرداری سرموقع حتی یک پروژه رو افتتاح کرده باشه.همش تاخیر که نتیجش واردشدن خسارت واتلاف وقت مردم هستش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار