دفتر نمایندگی جبهه ایستادگی در شهرستان مشگین‌شهر با حضور حبیب کوهی دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل در مشگین‌شهر افتتاح شد.
کد خبر: ۱۵۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸ 02 January 2016

در جلسه ای که با حضور جمعی از جوانان و فعالان سیاسی شهرستان و دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل برگزار شده بود دفتر نمایندگی جبهه ایستادگی در این شهرستان افتتاح و آغاز به کار کرد.

سید عقیل ابراهیم زاده که میزبانی این جلسه را بر عهده داشت با بیان مطالبی گفت: جبهه ایستادگی به عنوان یکی از تشکل های تاثیر گذار در سطح کشور است که در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی فعالیت می‌کند.

وی افزود: با توجه به رایزنی هایی که پیش از این انجام گرفته یکی از جوانان فعال شهرستان به نام کاظم رنجبر رئیس شاخه جبهه ایستادگی در مشگین‌شهر انتخاب و معرفی شده است لذا از چهره های شاخص شهرستان انتظار می‌رود در این راستا مشارکت فعال داشته باشند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این جبهه یکی از تشکل های تاثیر گذار در کشور است که در خصوص رایزنی در خصوص معرفی کاندیداهای اصلح برنامه های جامعی دارد لذا امروز حضور فعال و پر شور در انتخابات آتی بر همگان لازم است که با مشارکت همگانی این امر محقق خواهد شد.

ابراهیم زاده با بیان اینکه تاکنون در این شهرستان نشست های سیاسی و همفکری برگزار نشده گفت: مجمع نمایندگان استان که در دو دوره گذشته مسئولیت داشتند از پاسخگویی به مطالبات مردم شریف شهرستان و استان سر باز زده اند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از اعلام صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی می‌بایست کاندیداهای اصلح شناسایی و به عموم مردم معرفی شود چرا که کاندیداهای انتخاباتی در جلسات خود از وعده های سر خرمن سخن به میان می‌آورند که خارج از توان آن‌هاست لذا این جبهه در تلاش خواهد بود تا ذهن مردم را به حضور پرشور و فعال و تاثیر گذار در انتخابات آتی فعال تر کند تا با انتخاب فردی اصلح زمینه رشد و توسعه شهرستان را به همراه داشته باشد.

وی تاکید کرد: جریان اصولگرایی مصادره به نفع افراد حقیقی و حقوقی نیست.

کاظم رنجبر مسئول جبهه ایستادگی شهرستان مشگین‌شهر در این جلسه با بیان اینکه این جبهه متصل به محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام است گفت: انتخابات مظهر اراده مردم برای تعیین سرنوشت هرشهرستان است که با حضور حداکثری و انتخاب فردی اصلح زمینه رشد و توسعه شهرستان را فراهم خواهد کرد.

خداکرم فیض الهی یکی از فعالان سیاسی شهرستان مشگین‌شهر در این جلسه با بیان اینکه آینده این کشور به دست جوانان است گفت: جوانان امروز آینده سازان آینده این کشور هستند و آینده این کشور به دست نسل آمروز و آینده رقم خواهد خورد.

وی افزود: در طول 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن نتوانست به این کشور ضربه وارد کند و انقلاب اسلامی ایران در طول این سال‌ها شکست ناپذیری خود را ثابت کرد اما امروز به این نتیجه رسیده است که با نفوذ می‌تواند این کشور را از پای درآورد لذا باید در این راستا آگاهی بیشتری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: مردم نباید به خاطر مخالفت افراد خاص نباید آبنده این شهرستان را رها کرد چرا که این شهرستان نیاز به همت جوانان و نخبگانی است که دارای تفکر و اندیشه نو برای توسعه است.

دفتر نمایندگی جبهه ایستادگی در مشگین‌شهر افتتاح شد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار