استاندار مازندران به برگزاری دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند اشاره کرد و گفت: مازندران در تمامی انتخابات در زمینه مشارکت سرآمد کشور بوده است.
کد خبر: ۱۵۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 02 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح جلودار در جمع فرماندهان انتظامی استان سلامت و امنیت انتخابات را دو اصل مهم و اساسی خواند  و گفت: نیروی انتظامی در سلامت و امنیت انتخابات نقش مهمی دارد  و همه باید تلاش کنیم تا فضای سالم برای رقابت جدی داوطلبان انتخابات فراهم شود.

وی ادامه داد: در سایه تلاش و مجاهدت همه نیروهای امنیتی و انتظامی مازندران از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است و مردم به‌عنوان چشمان بینا و بصیر در ایجاد و تداوم این امنیت نقشی مهم دارند.

استاندار مازندران بر حفظ و ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی تأکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی می‌شود.

مقام عالی دولت در استان بر بررسی و شناسایی تهدیدات در حوزه‌های سیاسی، امنیتی و مدیریتی تأکید کرد و گفت: امروز همدلی، هماهنگی و انسجام رمز موفقیت در استان است و در سایه همین همدلی و هم‌زبانی در دو سال گذشته فعالیت‌های چشمگیر و بسیار خوبی در نیروی انتظامی مازندران صورت گرفته است.

وی پاک‌سازی مناطق آلوده، ارتقاء ضریب امنیتی و کاهش جرائم، مقابله با اراذل‌واوباش، بهسازی کلانتری‌ها در قالب طرح مکنا و اجرای طرح ساماندهی دریا و کاهش غریق را ازجمله فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی مازندران ذکر کرد و گفت: مسئولیت حفاظت و امنیت انتخابات با نیروی انتظامی است و امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت شایسته بتواند همچون گذشته در انجام مأموریت‌ها موفق باشد.

فلاح جلودار در پایان تصریح کرد: امیدوارم با همکاری همه دستگاه‌ها و متولیان، شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند، بانشاط، سالم و با حضور حداکثری مردم باشیم.

در این نشست سردار جعفری نسب، فرماندهی انتظامی مازندران گزارشی در مورد برنامه، اقدامات و فعالیت‌های نیروی انتظامی مازندران ارائه کرد و گفت: الحمدالله با پشتیبانی‌های مدیریت ارشد استان و تدابیر نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی امروز مردم مازندران امنیت را حس می‌کنند. و ان‌شاءالله امنیت مثال‌زدنی را در حوزه انتخابات ایجاد خواهیم کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار