مدیر کل بحران استانداری فارس گفت: آمادگی کامل در صورت جاری شدن احتمالی سیلاب و طغیان رودخانه ها در این استان وجود دارد.
کد خبر: ۱۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲ 20 March 2015
به گزارش تابناک فارس و به نقل از مهر حسن فیاض پور گفت: آمادگی کامل از سوی ستاد بحران استان برای رفاه حال مسافران نوروزی درصورت جاری شدن سیلاب وجود دارد، افزود: خوشبختانه بارندگی های چند روز گذشته در سطح استان بسیار خوب بوده به گونه ای که شاهد بارش گسترده در برخی از شهرستانها به ویژه قیر و کارزین، جهرم، اردکان، کازرون و ... بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه بارندگیها تا دو روز آینده ادامه دارد، بیان کرد: در این راستا هماهنگی لازم با دستگاه های خدمات رسان به منظور ایمنی جاده ها و... صورت گرفته و برخی از نیروهای امدادی در سطح جاده ها مستقر هستند.

مدیر کل بحران استانداری فارس ادامه داد: دستگاه هایی نظیر آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، پلیس راه و.. آماده باش کامل هستند.

وی از تهیه بانک اطلاعاتی اماکن سرپوشیده در سطح استان خبرداد و افزود: در این راستا اماکن سرپوشیده نظیر مساجد، سالنهای ورزشی، سوله ها و... در سطح استان شناسایی تا در صورت ادامه بارشها نسبت به اسکان مسافرانی که در چادرها هستند، اقدام شود.

فیاض پور همچنین به رانندگان توصیه کرد با توجه به لغزنده بودن جاده به هشدارهای پلیس توجه کرده و نکات ایمنی را رعایت کنند.
برچسب ها: سیل ، نوروز ، شیراز ، بارندگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار