پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو زن که از مراجعه کنندگان به دستگاه های خودپرداز زورگیری می کردند خبر داد.
کد خبر: ۱۵۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹ 05 January 2016
دستگیری این دو زورگیر زن پی مراجعه مرد جوانی در شانزدهم شهریورماه سال جاری به گشت کلانتری 139 مرزداران و اعلام این مطلب که توسط دو خانم مورد زورگیری و سرقت قرار گرفته، انجام شد. 

بر اساس این گزارش در پی این شکایت با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 

مالباخته در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: مقابل دستگاه عابربانک در بلوار مرزداران ایستاده بودم که خانم جوانی درخواست کرد که مبلغ 200 هزار تومان را از طریق تراکنش مالی به حساب کارت وی منتقل کرده و در عوض این مبلغ (200 هزار تومان ) را به صورت نقدی تحویل بگیرم که بنده پذیرفتم.

وی افزود: به همراه این خانم جوان به سمت خودوری وی برای دریافت پولم رفتیم که پشت فرمان خودوری پژو خانم دیگری نشسته بود و اصرار داشتند تا مرا تا قسمتی از مسیر مشترک برسانند.
مالباخته گفت: به محض حرکت ماشین، این دو خانم با چاقو به سمتم حمله ور شده و با تهدید مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان وجه نقد، یک رشته دستبند طلا، کیف حاوی لب تاپ و عابربانک مرا گرفته و به سرعت از محل متواری شدند. 

* شناسایی مجرمین سابقه دار پایگاه دوم
کارآگاهان پایگاه دوم با مراجعه به شعبه بانک و بررسی تصاویر دوربین های مداربسته موفق به شناسایی تصویر یکی از متهمان و همچنین شماره پلاک خودرو 206 نقره ای رنگ به شماره انتظامی ایران88/*** ی 53 شدند. 

کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که خودرو 206 متعلق به یکی از مجرمان سابقه دار به نام «یاسمین. م» 28 ساله می باشد که سال گذشته به اتهام سرقت منزل در منطقه بلوار فرحزاد، به همراه یکی از دوستانش بنام «آتنا . الف» 32 ساله دستگیر و با قرار وثیقه آزاد شده بودند. 

* دستگیری دو متهم 
کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی یاسمین و آتنا به محل سکونت آنها در مناطق پاسداران و سعادت آباد رفته، هر دو نفر آنها را دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند و هر دو متهم پس از مواجهه حضوری با شاکی پرونده، صراحتا به سرقت به شیوه زورگیری اعتراف کردند. 

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم ، قرار قانونی از سوی مقام قضایی صادر و تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم ارتکابی و شناسایی سرقت های مشابه توسط متهمان در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار