نزول امید تا درجه صفر؛
یکی از شهروندان گفت: جای تاسف دارد مدیران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل این همه بی خیال هستند، تقاضا داریم آقای استاندار و یا یکی از معاونین ایشان از این بخش بازدیدی داشته باشند تا از حال روز بیماران سرطانی باخبر شوند.
کد خبر: ۱۵۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷ 05 January 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از اردبیل فردا؛ تعدادی کثیری از همراهان و بیماران سرطانی از کیفیت خدمات بیمارستان امام خمینی(ره)اردبیل ابراز گلایه کردند .

حمید یکی از شهروندان اردبیلی گفت: وضعیت خدمات بخش سرطان بیمارستان امام اصلا مطلوب نیست این بخش با کمبود شدید کادر، متخصص و امکانات درمانی و پزشکی روبرو می باشد.

وی افزود: درحالیکه بیماری سرطان و مرگ و میر ناشی از آن در استان در حد هشدار می باشد ولی کسی از مسئولین توجهی به این امر ندارند. 

یکی دیگر از شهروندان گفت: در این بخش شیمی درمانی و تزریق دارو با هزاران مشکل همراه است، تنها یک نفر کار تزریق تمامی مریضان را انجام می دهد و یک متخصص در یک اتاق کوچک بدون نور و پنجره حبس شده تا بیماران سرطانی را مداوا کند! 

وی افزود : جای تاسف دارد مدیران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل این همه بی خیال هستند، تقاضا داریم آقای استاندار و یا یکی از معاونین ایشان از این بخش بازدیدی داشته باشند تا از حال روز بیماران سرطانی باخبر شوند. 

وی گفت : بجای اینکه یک محل مناسب با فضا،نور و کادر مناسب برای امید بخشی به بیماران به مداوای افراد سرطانی بپردازند مردم را به یک بخش فاقد امکانات اولیه پاس می دهند و امید افراد سالم و بیمار ، هر دو در این مکان تا درجه صفر نزول پیدا می کند .

محمدی گفت: برای اردبیلی های مظلوم باید تاسف خورد که نه مسئولین شان پیگیر مشکلات هستند نه نمایندگانشان !کدام یک از مسئولین استان از وضعیت بیماران سرطانی باخبر هستند ؟آیا خودشان راضی می شوند در چنین فضای سرد و بی روحی به مداوای بیماران سرطانی شان بپردازند ؟!قطعا هرگز!
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
باید برای مدیریت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به شدت متاسف بود شرایط بد مراکز درمانی و مدیریت بسیار ضعیف ریاست این دانشگاه واقعا دردناک است نمیدانم استاندار و سایر مسولین ذیصلاح نمیتوانند شرایط را ببیند یا نمیخواهند خدا به داد مردم این استان با این سیستم درمانی و بهداشتی برسد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
کسانی ازاین استان که پول وامکانات کافی برای استفاده از بیمارستانهای تهران ویا تبریز نداشته باشندمحکوم به فنا هستند . چرا که نه تنها دراین استان امکانات پزشکی خیلی ضعیف است بلکه مدیران نالایق منطقه را به گند کشیده است و سایر آقایان مسئولین ( استاندار و ...) هم ماشاالله همه اشون صرف سیاسی که آنهم بلد نیستند شده اند و مردم رها شده است .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار