معاون سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم خبر داد:
معاون سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم از اجرای مراسم استقبال از میهمانان نوروزی شهر قم تا پایان ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 21 March 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رسول موسوی نژادیان در حاشیه مراسم استقبال از زائران و مسافران شهر قم با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم برای استقبال از میهمانان نوروزی در بهار فاطمی برنامه‌های مختلفی تدوین کرده است اظهار کرد: طرح استقبال از مسافران در ورودی‌های شهر قم از جمله این طرح‌ها است که با مدیران مسئولین شهرداری در حال اجرا است.
وی ادامه داد: در این برنامه با شاخه‌های گل و بسته‌های فرهنگی از میهمانان شهر قم در ورودی‌های شهر استقبال می‌شود.
معاون سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم افزود: بسته‌های فرهنگی که به مسافران هدیه داده می‌شود شامل یک جلد کتاب با موضوع زندگی حضرت فاطمه زهرا(س)، کتاب آموزشی ویژه کودکان، بروشور تولید شده در سازمان با عنوان بهار فاطمی، بروشور راهنمای ایمنی مسافران نوروزی، برگه‌های مطالعه 30 ثانیه‌ای، سی دی حاوی انیمیشن کودکانه و نقشه‌‌ راهنمای مراکز مذهبی، تاریخی، گردشگری و خدماتی قم است.
موسوی نژادیان در پایان خاطرنشان کرد: طرح استقبال از میهمانان نوروزی به صورت مقطعی تا پایان ایام نوروز در ورودی‌های شهر به اجرا خواهد رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار