تیم والیبال کاله مازندران دیداری حساس در برابر حریف یزدی خود در آمل خواهد داشت.
کد خبر: ۱۵۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 06 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران پیش از دیدار مقابل حریف یزدی خود افزود:بازی سختی مقابل تیم اردکان داریم چرا که حریف نیز تیم بسیار خوبی است و از بازیکنان خوبی بهره مند است.

وی ادامه داد: بازی براى هر دو تیم حائز اهمیت بسیاری است چرا که فاصله زیادی با هم نداریم و هم ما و هم حریف شش برد را کسب کردیم و این بازی می‌تواند در سبقت گرفتن از حریف بسیار تاثیر گذار باشد.
مربی اسبق تیم ملی والیبال ایران همچنین اذعان کرد: دو تیم کاله و اردکان شانس حضور در رده های بالاتر را هم دارند و با توجه به بازی های باقی مانده تا پایان فصل شاید بتوان گفت دو تیم می‌توانند جایگاه بهتری را نیز کسب کنند.

عطایی در پایان تصریح کرد: با توجه به امتیاز میزبانی و حضور هواداران مان امید زیادی به پیروزی مقابل تیم خوب اردکان داریم و امیدوارم با حمایت هواداران خود بتوانیم فردا با پیروزی از میدان خارج شویم.

مربی آرمان ورزشی اردکان:عطایی در کارش متخصص است/روحیه بالایی برای پیروزی داریم


پس از عدم مصاحبه عباس ميرحسينی سرمربی تیم آرمان ورزشی اردکان که خود دلیل آن را برای به آرامش رسیدن تیمش عنوان کرد؛ محمد رضا سالک دستیار وی در گفت و گو با خبرنگار ايسنا افزود: بازی حساسی با کاله داریم چرا که جایگاه هر دو تیم در جدول نزدیک به هم است، ما در چند روز گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و الان هم به آمل آمدیم تا یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم و به خواست خدا بتوانیم با دست پر به اردکان برگردیم.

مربی تیم آرمان ورزشی اردکان در مورد حریف پیش رو نیز بیان کرد: کاله نیز از مهره های خوبی برخوردار است و کادرفنی خیلی خوبی دارد که در راس آن آقای عطایی در حرفه خود یک متخصص است با همه این تفاسیر ما نیز حریف را خوب آنالیز کرده ايم.

سالک در پاسخ به اینکه چقدر امیدوار است تا بتوانند مقابل میزبان خود به پیروزی برسند نیز ادامه داد:همان طور که گفتم کاله تیم خوبی است اما تیم ما نیز با برنامه برای این بازی آمده است به نظرم هر تیمی که کمتر اشتباه داشته باشد می‌تواند پیروز میدان باشد و در والیبال نمیتوان نتیجه را پيش بيني کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار