چالشی به نام "اسماعیلی"؛
تابناک: معمای "جایگزین" قطبی این روزها یکی از جذابترین موضوعات برای رسانه هاست، که با این اظهارنظر پژمان اسماعیلی حالا پیچیده تر شده است.
کد خبر: ۱۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹ 22 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان، چند روز پیش و در روزهای پایانی سال 93 یکی از خبرگزاری های محلی اصفهان مصاحبه ای را با محمد قطبی، مدیرکل اداره ارشاد استان اصفهان مبنی بر تغییر وی و مطرح شدن گزینه هایی برای جایگزینی وی داشت.

قطبی در این مصاحبه در مورد رفتن خود و آمدن جانشینش که رسانه ها با نام رضا اسماعیلی از آن یاد می کردند اینگونه اظهار نظر کرده بود که : من این شایعه را از فضای عمومی می‌شنوم ولی به قول اصفهانی‌ها خط رو خط افتاده چون تا جایی که من میدانم گزینه مورد نظر پژمان اسماعیلی مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری است که با رضا اسماعیلی اشتباه گرفته اند. البته ایشان هم فقط جزء گزینه های پیشنهادی بوده است و حضورشان هنوز هیچ قطعیتی ندارد.

با این حال پژمان اسماعیلی بعد از این اظهارنظر قطبی در گفتگو با یکی از رسانه از بی خبری خود از این صحبت سخن گفته بود و گفت: بنده در دفتر آموزش و پژوهش استانداری مسوولیت دارم و جایم بسیار خوب است و روحم نیز از صحبت‌های مطرح شده بی‌خبر است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قطبی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در مصاحبه‌ای اظهار کرده پژمان اسماعیلی گزینه مورد نظر جایگزین برای مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: من نمی‌دانم، علت اینکه آقای قطبی چنین حرفی زده را باید از خود ایشان بپرسید.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری اصفهان ادامه داد: تا الان که دارم با شما صحبت می‌کنم، هیچ صحبتی با من در مورد مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نشده است. صحبتی که آقای قطبی با صراحت کرده و گفته خط رو خط شده را روحم اطلاع ندارد و شاید ایشان اطلاعاتی دارند که من ندارم!

معمای "جایگزین" قطبی که این روزها یکی از جذابترین موضوعات برای رسانه هاست، با این اظهارنظر پژمان اسماعیلی پیچیده تر شده است و همین صحبت ها باعث می شود دوربین کنجکاوی رسانه ها بروی رضا اسماعیلی که اکنون معاون فرهنگی دانشگاه آزاد خوراسگان است، زوم شود.

البته سابقه انتصابات در کشور ما نشان داده که خبر قطعی انتخاب جایگزین یک مدیر، می تواند تمام معادلات حدس و گمانی و خبرهای منبع های آگاه را برهم زند و فردی روی صندلی مدیریت بنشیند که نام وی در رسانه ها برای نخستین تنها با صدور حکمش شنیده شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار