من خیلی وقت‌ها بی‌سروصدا رفته‌ام در سینما نشسته‌ام. گاهی حتی جلسه‌ای را لغو کرده‌ام و یک فیلم را دیده‌ام. گاهی واقعاً دلم به حال هنر می‌سوزد که تضعیف می‌شود.
کد خبر: ۱۶۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵ 10 January 2016
 لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مورد برخی انتقاداتش به حجاب هنرپیشه‌های سینما گفت: مسائل، فراتر از حجاب است. من به خود هنرپیشه کار ندارم آن چیزی که در فیلم‌ها می‌‌آید بعضی وقت‌ها مسلمان هم که نباشی مصلحت نمی‌بینی که خانواده‌ات بروند ببینند.

به گزارش «تابناک یزد»، من خیلی وقت‌ها بی‌سروصدا رفته‌ام در سینما نشسته‌ام. گاهی حتی جلسه‌ای را لغو کرده‌ام و یک فیلم را دیده‌ام. گاهی واقعاً دلم به حال هنر می‌سوزد که تضعیف می‌شود.

افتخاری در مورد بازی بازیگران ایرانی در سریال های ماهواره ای گفت: ما اگر آن هنری را که گفتم درست عرضه کرده بودیم بچه‌های خودمان آنجا نمی‌رفتند. تمام چیزی که سینما و فرهنگ ما تا الان نشان داده سراب بوده. آب به اینها نشان ندادیم که تشنگی‌شان برطرف شود، یعنی تحت تأثیر هنر بیگانه و دیگران آن را به نمایش گذاشتیم. مثلاً در یک حبه قند، روحانی، دست و پا چلفتی است و رزمنده، نیازمند است، آن وقت شخصیت آمریکا رفته‌‌اش منجی می‌شود. همین است که فکر می‌کنند منجی باید آن طرف آب باشد. به نظر من ما بعضی سریال‌ها و فیلم‌های خوب داشته‌ایم و مردم هم به سمت آن آمده‌اند.


تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار