مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان یزد گفت: بیش از 30 درصد حق بیمه پرداختی بیمه شدگان تامین اجتماعی سهم درمان می شود.
کد خبر: ۱۶۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 11 January 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدحسین توحیدی فر  در حاشیه بازدید از مراحل پایانی ساخت پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بافق با بیان اینکه یک سوم حق بیمه ی پرداختی بیمه شدگان به سازمان تأمین اجتماعی در حوزه درمان و ارتقا این بخش هزینه می شود افزود:با ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی و پلی کلینیک تخصصی، بیمه شدگان تأمین اجتماعی با مراجعه به درمانگاه های تخصصی سطح استان به صورت رایگان از خدمات آنها بهره مند می شوند.
وی همچنین با اشاره به زمان شروع ساخت پلی کلینیک تخصصی شهرستان بافق در آبان ماه سال 93، گفت: این پروژه در طراحی اولیه،2 سال برای ساخت آن زمان تعریف شده بود که با همت همه دست اندرکاران، هفت ماه زودتر از زمان تعیین شده به اتمام رسیده است.
توحیدی فر اضافه کرد: ساخت پروژه درمانگاه تخصصی بافق به طور بی سابقه ای ظرف مدت 14ماه ،تا کنون تقریبا 96 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از مجموع کار ساختمانی، تنها بخش محوطه سازی آن باقی مانده است.
وی افزود: همزمان با پایان کار تکمیل پروژه ساخت پلی کلینیک تخصصی شهرستان بافق، کارهای مربوط به تجهیزات آن شروع می شود و چون بخشی از اثاثیه مورد نیاز درمانگاه مذکور تأمین شده است با تلاش مسوولان و پیمانکاران،این پروژه بزرگ در دهه فجر امسال با حضور وزیر تعاون به بهره برداری می رسد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان یزد با اشاره به اینکه این درمانگاه، یک پلی کلینیک تخصصی سرپایی است گفت: این مرکزتخصصی موارد اوژانسی که برای بستری مراجعه کنند در حد سرم تراپی،اعمال جراحی کوچک و بخیه زدن ،خدمات ارائه می دهد.
توحیدی فر باتوجه به ویزیت پزشکان متخصص و عمومی در درمانگاه فعلی تأمین اجتماعی گفت: این درمانگاه در سه بخش داخلی، اطفال و عمومی آماده خدمت رسانی است که هفت رشته تخصصی نیز باتوجه به وجود ظرفیت فیزیکی، برای تمام تخصص ها در این درمانگاه پیش بینی شده است.
این مسوول تصریح کرد: این پلی کلینیک شامل داروخانه ، اتاق پزشک عمومی،اورژانس،رادیولوژی،سونوگرافی، چشم پزشکی، قلب، گوش و حلق و بینی ، اعصاب، جراحی، ارتوپدی، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، مطب زنان و کودکان، آندوسکوپی،آزمایشگاه، نمازخانه ،سالن کنفرانس و … می باشد.
فرماندار بافق هم در گفت و گو با خبرنگار ما، به اتمام پروژه پلی کلینیک تخصصی این شهرستان زودتر از جدول زمانبندی شده و افتتاح آن در دهه فجر سال جاری اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی ها و پیگیری های انجام شده در سطح استان و شهرستان برای اتمام این پروژه مهم و حیاتی، ثابت شد که می توان پروژه هایی در موعد مقرر و حتی زودتر از زمان تعیین شده به بهربرداری رساند.
سیدمهدی طلایی مقدم به همکاری و تعامل ادارات شهرستان بافق درخصوص تأمین برخی زیرساخت های پلی کلینیک،اشاره و بیان کرد: شهرداری، شورای شهر، ادارات آب، برق ،گاز، و مخابرات متعهد به تأمین زیرساخت های مورد نیاز این پروژه شده اند که حد اکثر تا پنجم بهمن ماه همه زیر ساخت ها مهیا می شود.
طلایی مقدم ضمن تقدیر از پیمانکار ساخت پروژه پلی کلینیک تخصصی شهرستان بافق،گفت: علاوه بر برنامه ریزی ها، همراهی بین مردم و مسوولان و پیگیری های خوبی که در سطح استان و شهرستان انجام شده، پیمانکار ساخت این پروژه نیز نقش اساسی در تکمیل زود هنگام این پلی کلینیک داشته است.
به گزارش ایرنا ساخت پلی کلینیک تأمین اجتماعی بافق در زمینی به وسعت پنچهزار هزار متر مربع و زیر بنای چهار هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال، آبان ماه سال گذشته با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این شهر کلنگ زنی شد.
وزیر تعاون در مراسم کلنگ زنی گفت: از هم اینک ساعت روز شمار نصب شده و دو سال دیگر خود برای افتتاح این درمانگاه تخصصی به بافق سفر خواهم کرد.
امروز وعده های وزیر هفت ماه زودتر از موعد مقرر محقق شده و مردم به ویژه معدن کاران و کارگران واحد های مختلف بی صبرانه منتظر افتتاح این پلی کلینک هستند که دیگر مجبور به پیمودن مسافت 110 کیلو متری بافق - یزد برای درمان، نباشند.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری جنوبشرقی یزد واقع شده است و به گفته معاون درمان تامین اجتماعی استان یزد از این جمعیت حدود 90 درصد زیر پوششس تامین اجتماعی هستند و 10 درصد باقیمانده هم می توانند از خدمات این پلی کلینیک استفاده کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار