کد خبر: ۱۶۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 12 January 2016
رئیس اداره امور آب گچساران گفت: ۱۳ پروژه آب‌رسانی در حال حاضر در این شهرستان در دست اجرا است.

عارف بهگام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران، اظهار داشت: در حال حاضر 11 طرح در حوزه آب‌رسانی در سطح شهرستان گچساران در دست اجرا بوده است.

وی بیان کرد: این 11 طرح در زمینه آب‌رسانی در شهرستان گچساران در قالب 13 پروژه بوده و در حال حاضر این پروژه‌ها از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند.

رئیس اداره امور آب گچساران خاطرنشان کرد: میزان اعتبار برای اجرای این 11 طرح آب‌رسانی در قالب 13 پروژه 270 میلیارد ریال بوده است.

بهگام با اشاره به میانگین پیشرفت فیزیکی این 13 پروژه، عنوان کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرا در شهرستان گچساران 91 درصد بوده است.

وی به پروژه آب‌رسانی به زمین‌های کشاورزی دشت امام‌زاده جعفر(ع) در گچساران اشاره کرد و افزود: این پروژه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد و رو به اتمام است.

رئیس اداره امور آب گچساران با اشاره به اینکه این پروژه به زودی افتتاح می‌شود، گفت: با اجرای این طرح، 3 هزار و 500 هکتار از زمین‌های کشاورزی دشت امام‌زاده جعفر(ع) در این شهرستان به زیر کشت می‌رود.

بهگام تصریح کرد: اجرای طرح آب‌رسانی به زمین‌های کشاورزی دشت امام‌زاده جعفر(ع) می‌تواند سبب ایجاد اشتغال‌زایی و رونق کشاورزی در گچساران شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار