کد خبر: ۱۶۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 12 January 2016


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز اعلام کرد: بخش خصوصی 110میلیارد تومان در پروژه های مختلف این شرکت سرمایه گذاری کرده است .

غلامرضا رضایی فر عصر سه شنبه در حاشیه اولین همایش کشوری تله متری (سیستم های پایش و راهبری و کنترل از راه دور تاسیسات آب و فاضلاب) که در باشگاه فرهنگی، ورزشی میلاد کرج برگزار شد، افزود:این میزان سرمایه گذاری از ابتدای سال 93تا کنون در عملیاتی شدن اجرای تصفیه خانه کرج،آب شیرین کن اشتهاردو فاینانس برای اجرای شبکه فاضلاب در حسن آباد کرج انجام شده است.

وی ادامه داد: پروژه فاضلاب شهری کرج به علت کمبود اعتبارات

از پیشرفت خوبی برخوردار نیست.

وی خاطر نشان کرد: تا پایان سال 96 میزان پروژه های فاضلاب کرج دو برابر اکنون افزایش می یابد.

رضایی فر گفت: مدول دوم فاضلاب کرج تا پایان سال 95به بهره برداری می رسد و این بخش برای جمعیت 280 هزار نفری پیش بینی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: دوره مدیریت بر منابع نا محدود مالی سال ها است که به پایان رسیده است و در این زمینه همه امکانات محدودهستند.

رضایی فر خاطرنشان کرد: در دهه ای قرار داریم که بحث بنگاه داری اقتصادی نمود بیشتری دارد و رویکردی که در آب و فاضلاب البرز بر مدیریت علمی و جهادی است.

وی اظهار کرد: می بایست بر اساس تعاریف جدید و کلاسیک انتظارتی که از مدیریت آبفای استان است،محقق شود.

این مسئول با بیان اینکه شرکت آبفای البرز با چالش هایی رو برو است، گفت: استان نوپای البرز با ویژگی های مختلفی مانند کثرت جمعیت،کمبود وسعت و غیره مواجه است.

وی افزود: این ویژگی ها شرایطی را ایجاد می کند که کارکردن در البرز متفاوت با سایر نقاط کشور باشد.

رضایی فر خاطر نشان کرد:کمبود اعتبارات یکی از بحث هایی است که اکنون شرکت آبفای البرزبا آن مواجه است .

وی تاکید کرد: سعی شده استفاده از راهکاری موجود در دستور کار قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار