یک بار دیگر خاطرات خود را مرور کنید
تابناک: رییس شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با بیان اینکه مردم کشورمان خاطره‌های خوبی از دوران اصلاحات دارند گویا اتفاقات مجلس ششم را از یاد برده است.
کد خبر: ۱۶۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 13 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمدرضاعارف، رییس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در دیدارهایی جداگانه با قشقایی‌های مقیم تهران و اصلاح‌طلبان ساوه از تلاش اصلاح‌طلبان برای احیای مجلس با توجه به خاطره‌های خوبی که مردم کشورمان از دوران اصلاحات دارند سخن گفته است تا با تشکیل یک مجلس متخصص و کارآمد بتوانند بخشی از مشکلات معیشتی مردم را حل کنند.

در ابتدای این مشروحه به نقل سخنی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار خود با مردم قم می پردازیم. ایشان بعد از آنکه به جایگاه رفیع مجلس شورای اسلامی در عرصه مسائل داخلی و بین المللی اشاره می کند خاطرنشان می کند: " مواضع مجلس کنونی در مسائل بین المللی «خوب» است . مجلسی که در قضیه هسته ای و دیگر مسائل مقابل دشمنان بایستد و شجاع، مستقل و آزاد، حرفها و مواضع ملت را بیان کند با مجلسی که در مسائل گوناگون حرفهای دشمن را تکرار می کند، از زمین تا آسمان تفاوت دارد."

آقای رییس شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان، استفاده از تعبیر خوب برای مجلس نهم از سوی مقام معظم رهبری مهر تاییدی بر عملکرد مجلسی است که باید در راس امور باشد به واقع اگر شما امروز نگران در راس امور بودن مجلس هستید باید جمله امام راحل را به طور کامل بیان کنید که فرمودند: " مجلس در رأس همه امور است، مجلس خوب همه چیز را خوب می کند و مجلس بد همه چیز را بد می کند."

اگر اصلاح طلبان به دنبال تحقق این سخن ارزشمند بنیانگذار انقلاب اسلامی هستند بهتر است اجازه ندهند تا یک بار دیگر شاهد تشکیل مجلسی نباشیم که اعضای آن اعتصاب می کنند و در کنفرانس های خارج از کشور از خط قرمزهای انقلاب عبور می کنند و در پی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر می آیند. چیزی که رهبر معظم انقلاب هم به آن اشاره کرده اند و از تفاوت زمین تا آسمان مجلسی سخن گفته اند که سخنان انقلابی می گوید با مجلسی که حرف دشمنان را تکرار می کند.

 

آقای رییس شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان،  امروز دغدغه اصلی مردم تکرار خاطرات تلخ سال 88 است که رهبر معظم انقلاب اسلامی خسارت‌های آن بر ملت و کشور را تاکنون جبران نشده می خواند! مبادا با رد صلاحیت و رای نیاوردن در انتخابات مجلس و برد باد رفتن اهداف اصلاح طلبان یک بار دیگر شاهد لشکرکشی خیابانی باشیم و این بار فتنه جدیدی با رمز رد صلاحیت رقم بخورد.

آقای رییس شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان، در شرایطی که اعضا و ارکان اصلی جبهه اصلاحات تمام تلاش خود را برای پاک کردن ذهن مردم از اتفاقاتی که توسط اصلاح طلبان در ایران اسلامی رقم خورده است گذاشته اند امروز و در این شرایط حساس اصلاح طلبان سخن گفتن از خاطرات خوب مردم از دوران اصلاحات به نظر می رسد نتیجه ای معکوس در پی خواهد داشت و شما و دوستانتان را از اهداف اصلی خود دور خواهد کرد.

آقای رییس شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان، هنوز خاطرات تلخ مجلس ششم که بسیاری از دوستان و هم کیشان شما را در خود می دید، اتفاقات کوی دانشگاه سال 78، تلخ کردن کام مردم بعد از حضور 40 میلیونی در انتخابات سال 88 با سخن گفتن از تقلب در انتخابات از یاد و خاطره مردم پاک نشده است که شما از خاطراتی خوب و دلنشین سخن می گویید.

آقای رییس شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان، همانگونه که اذعان داشته اید "در بهبود اقتصادی خیلی باید کار کنیم که اگر ما بهبود اقتصادی را مبنا قرار دهیم، ثروت ایجاد می‌شود و طبیعتا نرخ بیکاری هم کاهش پیدا می‌کند و این مهم باعث می‌شود که بخشی از دغدغه مردم برطرف شود لذا مهم‌ترین دغدغه مجلس آتی باید رونق اقتصادی باشد." اما همان گونه که ادامه داده اید " اطلاح‌طلبان می‌خواهند با تداوم الگوی رفتاری که در انتخابات ۹۲ از خود نشان دادند گام دوم را در انتخابات مجلس با موفقیت بردارند" که ما واهمه داریم با تداوم الگوی رفتاری سال 92 به خواسته خود نرسید.

آقای رییس شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان، مردم به خوبی به یاد دارند که چگونه دوستان شما در پایان کار دولت دهم و در شعارهای انتخاباتی خود از گزاش 100 روزه به مردم و حل مشکلات اقتصادی مردم در 100 روز سخن می گفتند و امروز با بی برنامگی و ایجاد رکود سبب مشکلات معیشتی بسیاری برای مردم شده اند و در جواب منتقدان آنها را به جهنم حواله می کنند. بی شک "در مقطع کنونی مردم در شرایطی هستند که می‌خواهند مطالبات آنها در اولویت باشد، یکی از مطالبات جدی مردم رسیدگی به وضعیت معیشت آنها است که از طریق رونق اقتصادی بهبود می‌یابد. اگر نارسایی‌هایی در کشور وجود دارد که حتما وجود دارد نباید آن را به حساب نظام گذاشت، سوء مدیریت، بی‌تدبیری و کج سلیقگی علت بسیاری از مشکلات و معضلات است " و متاسفانه با تداوم الگوی رفتاری سال 92 مردم بیشتر مشکلات اقتصادی را لمس خواهند کرد.

 آقای رییس شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان، سخن به درازا کشید امید است یک بار دیگر شاهد فتنه جدیدی در این کشور نباشیم چرا که "کشور نیازمند آرامش بوده و این آرامش به نفع همه است".

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
یعقوب حسن زاده از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
از اصلاح طلبان میخواهیم که دست از تخریب نظام بردارند.وکارهاییکه باعث خوشحالی دشمنان میشود مرتکب نگردند.مواضع تابناک دراین مقاله خواسته وسخن بسیاری از مردم ایران است.
ناشناس از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
مردم به هوش باشن اصلاح طلبان دوباره تحصن نکنن برعلیه نظام.خون شهدا پایمال نشه.دوباره خاتمی ها سرکارنیان.بیدارباشید
یعقوبی از خمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
سلام افراد طرفذاراسلام وقران از اصلاح طلبان بیزارند،چون هدف نهایی انها تغییر نظام اسلامیست.واین هدف نامقدس مایه شرمساری آنها وتنفرملت از آنهاست.به اصلاح طلب جماعت رای ندین.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار