استاندار کرمانشاه گفت:با اجرای برجام و رفع تحریم ها، منابع مالی خوبی به پروژه های عمرانی در سطح ملی و استان تزریق می گردد.
کد خبر: ۱۶۳۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶ 13 January 2016
استاندار کرمانشاه گفت:با اجرای برجام و رفع تحریم ها، منابع مالی خوبی به پروژه های عمرانی در سطح ملی و استان تزریق می گردد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ اسدالله رازانی صبح امروز در دیدار با مهندس محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: سرمایه گذاری در بخش های مختلف عمرانی برای مدیریت ارشد استان حائز اهمیت است و در این عرصه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: امیدواریم در سفر دکتر روحانی و هیئت دولت محترم به کرمانشاه طرح های خوبی در راستای توسعه پروژه های عمرانی استان مصوب شود.

استاندار کرمانشاه همچنین گفت: قطعا با اجرای برجام و رفع تحریم های بین المللی، منابع مالی خوبی به پروژه های عمرانی در حوزه ملی و استان ها تزریق می گردد.

گفتنی است مهندس علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی روز گذشته از بیمارستان های در دست ساخت در شهرستان های پاوه و اسلام آباد بازدید نمود.

علیزاده پیرامون این بازدید تصریح کرد: در بازدیدی که از بیمارستان های در دست ساخت استان به عمل آمد بیمارستان پاوه 75 درصد پیشرفت فیزیکی و بیمارستان اسلام آباد غرب هم بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بودند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار