دادستان قم خطاب به مأموران انتظامی استان، آن‌ها را مکلف به برخورد با جرائم مشهود کرد و گفت: در جرائم مشهود نیازی به حکم و دستور قضایی نیست.
کد خبر: ۱۶۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲ 16 January 2016
به گزارش تابناک قم، مصطفی برزگر گنجی در افتتاحیه همایش پنجمین دوره بصیرت استانی ویژه مدیران یگان‌های انتظامی استان قم در مجتمع فرهنگی ولایت، با بالا دانستن جایگاه مأموران نیروی انتظامی، پلیس را ملجاء و پناهگاه مردم دانست که در مواقع سخت و دشوار پشتیبان آن‌هاست.

دادستان قم بزرگترین توفیق را خدمتگزاری به مردم بیان کرد و گفت: در روایات بر خدمت رسانی به مردم تاکید شده و بازکردن گره از مشکلات مردم افتخاری برای خود و دستگاه قضایی و همچنین پلیس قم و نیروی انتظامی است.

وی خدمت خوب به مردم را با توسل به آیات قرآن کریم، احادیث و روایات تاکید کرد و نتایج تلاش و همت تیم امنیتی قم را در سطح عالی ارزیابی کرد.

گنجی با بیان اینکه ضابط دستگاه قضایی نیروی انتظامی انتظامی است، بر لزوم هم پوشانی یگان‌های انتظامی در اجرای مأموریت‌ها تاکید کرد.

وی سپس با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی قوی درون و برون سازمانی، خواستار برخورد با بدپوششی، عاملان نزاع و همچنین هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی شد.

دادستان قم خطاب به مأموران انتظامی استان، آن‌ها را مکلف به برخورد با جرائم مشهود کرد و با تاکید بر اینکه کسانی که نمی‌خواهند قانون و حقوق شهروندی را رعایت کنند ما نباید بگذاریم راحت باشند، تصریح کرد: در جرائم مشهود نیازی به حکم و دستور قضایی نیست.

وی با بیان اینکه نور چراغ گردان خودروهای انتظامی نور امید در دل مردم ایجاد می‌کند، خواستار حفظ اقتدار و اهتمام نسبت به برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی در این استان شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار