فرمانده انتظامی استان یزد گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون شاهد افزایش 86 درصدی کشفیات موادمخدر نسبت به سال گذشته در این استان بوده ایم.
کد خبر: ۱۶۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰ 18 January 2016

به گزارش تابناک یزد،سرتیپ ایرج کاکاوند گفت: امسال در مجموع افزون بر 28 هزار و 200 کیلوگرم انواع موادمخدر توسط ماموران پلیس این استان داد:

وی ادامه داد: با برنامه­ریزی صورت گرفته و استفاده از ظرفیت همه رده های پلیسی سرقت از ابتدای سالجاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 درصد کاهش داشته است.
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: در برخی از سرقت­ها که اثرات بیشتری در ناامن کردن محیط و جامعه دارد همانند سرقت منزل و خودرو، توفیقات بهتری را به دست آورده­ایم.
کاکاوند ضمن اشاره به کاهش 20 درصدی در سرقت­های مهم، افزود: در کنار این موضوعات شاهد کشف 83 درصدی سرقت ها هستیم که این میزان نسبت به سال گذشته، افزایش 11 درصدی کشف را نشان می­دهد.
وی با بیان اینکه در خصوص تصادفات جرحی، فوتی و خسارتی کاهش 5 درصدی را داشته ایم، افزود: همچنین پلیس فتا این استان نیز موفق به کسب رتبه اول ناجا در بحث کشف جرایم فضای سایبری شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین برابر ارزیابی­های صورت گرفته از ناجا،ماموران پلیس این استان در موضوع سلامت اداری و قرارگاه جهادی صیانت نیز رتبه اول را کسب کردند.
کاکاوند در خاتمه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های نیروهای پلیس این استان گفت: این امنیت و آرامش مطلوب استان، نتیجه تعامل و همکاری همه دستگاه های دخیل در امر امنیت با پلیس است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار