استاندار اردبیل رفع تحریم ها را فرصتی برای خروج واحدهای تولیدی از رکود و آغازی برای فعالیت اقتصادی آنها اعلام کرد.
کد خبر: ۱۶۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 18 January 2016

به گزارش ایرنا، مجید خدابخش روز دوشنبه در بازدید از واحد های تولیدی بلوک پلاستفوم، ایزوگام و شرکت آریا صنعت فرد سبلان در شهرک صنعتی شماره 2 شهرستان اردبیل، حمایت دستگاه های اداری ذیربط و بانک های عامل را برای رونق تولید و درآمد آنها در دوران پساتحریم خواستار شد.
وی بر معرفی واحدهای تولیدی راکد یا مشکل دار به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای بررسی و رفع مشکلات آنها تاکید کرد.
وی توسعه قالب سازی در شرکت آریاصنعت فرد سبلان را جهت تنوع تولید قطعات خودرویی و تامین قطعات مورد نیاز کارخانه کامیون سازی مشکین شهر خواستار شد.
خدابخش فعالیت حسابدار کاربلد در واحدهای تولیدی را برای صحت دفاتر مالی و رفع مشکلات مالیاتی ضروری دانست.
غفور محمدی مدیر کارخانه تولیدی بلوک پلاستفوم نیز با اعلام اینکه تاکنون از تسهیلات بانکی استفاده نکرده است، قبول وثیقه ملکی از سوی بانک جهت دریافت وام برای خرید ماشین آلات و توسعه تولید واحد خود را پیشنهاد داد.
مدیر واحد تولیدی ایزوگام نیز سنگین بودن مالیات اعمال شده را از مشکلات واحد تولیدی خود اعلام کرد و کاهش میزان آن را خواستار شد.
کارشناس بانک عامل تسهیلات دهنده با واحد تولید ایزوگام نیز با اشاره به سررسید شدن ده قسط از تسهیلات پرداخت شده به آن، تسریع در پرداخت اقساط را خواستار شد.
بازدیدهای دوره ای استاندار و مسوولان دستگاه های اجرایی ذیربط از واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی با هدف بررسی و رفع موانع تولید صورت می گیرد.
به گفته ابراهیم فریدی مدیر شهرک های صنعتی استان اردبیل، برای فعالیت 350 واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل مجوز صادر شده و 170 واحد فعال است.
7124/6016

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار