مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت:اولویت راه و شهرسازی در شهرستان پارس آباد مسیر چهارخطه پارس آباد – سه راهی سربند می باشد که قسمت اول آن به طول چهار کیلومتر اجرا شده وچهار کیلومتر نیز در صورت مساعد بودن شرایط جوی احداث و تکمیل خواهد شد.
کد خبر: ۱۶۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 19 January 2016

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، خلیل محبت خواه در نشست با فرماندار پارس آباد افزود: مطالعات مسیر چهارخطه پارس آباد تا سه راه سربند به طول 20 کیلومتر انجام شده و عملیات تعریض در چهار کیلومتر و در یک سمت اجرا گردیده که درصورت مساعد بودن شرایط جوی چهار کیلومتر بعدی نیز تکمیل خواهد شد.
وی اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل این محور را300 میلیارد ریال بیان کرد و اظهار داشت: تاکنون حدود 2 میلیارد ریال اعتبار از محل تبصره 180 برای این پروژه تامین گردیده که درصورت تخصیص نسبت به مناقصه قطعات دیگر اقدام خواهد شد.
محبت خواه به بهسازی راههای روستایی شهرستان پارس آباد بویژه بخش اصلاندوز اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده بهسازی راههای روستایی به ترتیب اولویت در برنامه کاری راه و شهرسازی قرار می گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در طول سال جاری لکه گیری سرد در راههای روستایی استان انجام گردیده و به محض آماده بودن شرایط جوی طی دو ماه پایانی سال نسبت به لکه گیری گرم نیز اقدام خواهد شد.
وی به وجود برخی سرعت گیرهای غیرضروری در سطح جاده های استان تاکید کرد و گفت: سرعت گیرها و سرعت گاه هایی که مجوز شورای ترافیک و نظریه کارشناسی نداشته باشند جمع آوری می شوند.
محبت خواه همچنین درخصوص ارتقای مشخصات راه روستایی اجیرلو - ایران آباد به راه فرعی گفت: با توجه به اینکه راههای فرعی ردیف اعتباری ملی ندارند درصورت انجام زیرسازی با اعتبارات شهرستانی، راه و شهرسازی می تواند نسبت به انجام آسفالت اقدام نماید.
در این جلسه همچنین ضرورت و اهمیت انتقال ترمینال مسافربری پارس آباد به خارج از محدوده شهر مطرح شد و درخصوص انتخاب زمین جهت احداث آن با در نظر گرفتن ممنوعیت تغییر کاربری اراضی کشاورزی بحث و تبادل نظر گردید.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بیمارستان در حال احداث پارس آباد هم اکنون بالای 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و درصورت تامین به موقع اعتبارات مورد نیاز تا پایان سال مالی 95 تکمیل می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار