مدیرکل ورزش و جوانان مازندران
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: ۹۰۰ باشگاه ورزشی در استان دارای مجوز هستند و به فعالیت می‌پردازند.
کد خبر: ۱۶۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 19 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، حبیب حسین زادگان در نشست امضای تفاهم‌نامه با نیروی انتظامی مازندران بابیان اینکه بارقه‌ای از نشاط و شادابی را در حوزه ورزش استان شاهد هستیم، گفت: یکی از قابلیت‌های موجود همکاری پلیس با ورزش است که باید از این ظرفیت‌ها بهره برد.

وی عنوان کرد: باید دایر همکاری‌های بین پلیس و ورزش و جوانان را گسترده کرد زیرا زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش در استان وجود دارد و بحث امنیت مسابقات ورزشی از نقاط مشترک بین ورزش و جوانان و پلیس به شمار می‌رود که نیروی انتظامی همکاری لازم را در این زمینه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: همکاری پلیس باعث افزایش فعالیت‌های ورزشی در استان شده است زیرا در حوزه جوانان بخشی از مأموریت‌ها محقق می‌شود و تمام سازمان‌های مردم‌نهاد که در حوزه جوانان فعالیت می‌کنند نیاز به همکاری پلیس دارند و بدون تعامل ضریب امنیت در حوزه ورزش پایین می‌آید.

حسین زادگان ادامه داد: برگزاری مراسم‌های ویژه دهه فجر و مسابقات ملی از دیگر همکاری‌های مشترک بین ناجا و ورزش و جوانان به شمار می‌رود.

وی پلمپ اماکن ورزشی متخلف را از دیگر فعالیت‌ها برشمرد و گفت: ۹۰۰ باشگاه دارای مجوز در استان فعالیت دارند که همواره در حال رصد و کنترل هستند و سرکشی از اماکن ورزشی ازجمله فعالیت‌هاست زیرا ورود مواد نیروزا و استفاده از آن ازجمله تهدیدهایی است که حوزه ورزش با آن روبرو است.

وی بازدید از اماکن ورزشی دارای مجوز و غیرقانونی و غیررسمی را از دیگر فعالیت‌ها برشمرد و گفت: معرفی ورزشکارانی که به سربازی اعزام می‌شود و نیروی انتظامی در این زمینه بار سنگینی را تحمل می‌کند.

حسین زادگان ادامه داد: توسعه ورزش همگانی از دیگر فعالیت‌هایی است که با همکاری نیروی انتظامی به توفیقاتی در این حوزه دست‌یافته‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بابیان اینکه ورزش همگانی مورد استقبال خانواده‌ها قرارگرفته است تصریح کرد: تاکنون چند همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در استان برپاشده است.

وی با اشاره به پتانسیل‌های موجود در حوزه ورزش قهرمانی افزود: دولت و نظام جمهوری اسلامی به‌سلامت مردم توجه کرده است زیرا شادابی زو نشاط با توسعه ورزش محقق می‌شود و باید در حوزه ورزش همگانی خدمات فراوان‌تری دهیم چونورزش همگانی شادابی و سلامت مردم را تأمین می‌کند و باید تلاش کنیم در این زمینه زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ اماکن ورزشی استان دارای استاندارد خوبی هستند گفت: همچنین باشگاه‌های خصوصی خوبی در استان درزمینهٔ ورزش وجود دارد.

وی ایجاد بستر لازم برای ورزش بانوان را ضروری دانست و با اشاره به اینکه بانوان ازنظر فقر حرکتی با مشکل مواجه هستند گفت: ۸۰ درصد از بیماران را بانوان تشکیل می‌دهند ازاین‌رو باید در حوزه ورزش بانوان تلاش بیشتری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خواستار حمایت دستگاه‌های اجرایی برای توسعه ورزش بانوان شد و گفت: این همکاری برای توسعه سلامت و درمان مردم مؤثر خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار