ساخت سه کارگاه آموزشی در کنار هنرستان علوم و فنون دریایی شهید پایندُر بندرعباس به همت محمد رضا قائم مقامی خیر مدرسه ساز با اعتبار 18 میلیارد ریال آغاز شد.
کد خبر: ۱۶۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 20 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس چهارشنبه در مراسم آغاز ساخت کارگاه های آموزشی هنرستان علوم دریایی شهید پایندر بندرعباس گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی این خیر به عنوان پایه گذار هنرستان علوم دریایی درهرمزگان ، ساخت سه کارگاه مورد نیاز آموزشی به مساحت بیش از یکهزار و200مترمربع در فضای هنرستان آغاز شده است.

محمد قویدل افزود: خیران در کنار و همگام با آموزش و پرورش در پی تحول و کیفیت بخشی به نظام آموزشی کشور حرکت می کنند.

وی بیان داشت: ساخت هنرستان ها با توجه به ظرفیت های بومی در هرمنطقه باعث علمی ترشدن فعالیت ها ، اشتغال بیشتر و تربیت نیروی انسانی ماهر ومورد نیاز منطقه می شود.
 
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس یادآورشد: هنرستان علوم و فنون دریایی هرمزگان نیز دارای دوهزار مترمربع زیربنا و هفت هزار و 500 مترمربع مساحت است که در سه طبقه و 12 کلاس آموزشی و اعتبار 23میلیارد ریال توسط خیر قائم مقامی ساخته و به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: در این هنرستان سه رشته ناوبری ، مخابرات و مکانیک موتورهای دریایی تدریس می شود که می تواند نیاز بنادر کشور را در نیروی انسانی ماهر تامین کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار