کد خبر: ۱۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱ 26 March 2015
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت البرز با بیان اینکه کمالشهر یکی از مناطق محروم این استان محسوب می‌شود، گفت: با کمک خیرین، بیمارستان در نظر گرفته شده برای این منطقه هرچه سریعتر احداث و این منطقه از این محرومیت خارج می‌شود.
صلاح‌‌الدین دلشاد با اشاره به اینکه کمالشهر یکی از مناطق محروم استان البرز محسوب می‌شود، اظهار داشت: پس از تشکیل مجمع خیران کمالشهر، زمینی به مساحت 5 هزار و 500 متر توسط شورا و شهرداری در اختیار مجمع گذاشته شد که پس از مدتی به سبب اینکه زمین در بلوار اصلی قرار داشته و دارای ارزش تجاری بود، بازپس گرفته شد و زمینی دیگر به مساحت 10 هزار متر در اختیار مجمع قرار گرفت.
به گزارش تسنیم وی افزود: شهرداری تقبل کرد در این زمینه علاوه بر 5 میلیارد تومان هزینه، 2 میلیارد تومان نیز برای تجهیزات آن هزینه کند تا با کمک شورا، شهرداری و خیرین، این بیمارستان هرچه سریعتر احداث و این منطقه از این محرومیت خارج شود.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت البرز با اشاره به اینکه در اشتهارد، هشتگرد و نظرآباد مجمع خیرین سلامت وجود دارد، بیان کرد: در طالقان علی‌رغم تلاش فراوان، تاکنون مجمع شکل کاملی به خود نگرفته است.
وی تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت در استان البرز در به‌کارگیری و نحوه مساعدت و مشارکت خیران بسیار موثر است و این امر در شهرستان اشتهارد که فرماندار آن نیز عضو مجمع بوده، بسیار مشهود است.
دلشاد با بیان اینکه در جلساتی محرومیت منطقه حصار پائین کرج مطرح شد، افزود: خیری که در این منطقه زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع داشت، اعلام آمادگی کرد تا این زمین را به دانشگاه علوم پزشکی برای احداث درمانگاه و مرکز اورژانس اهدا کند، اما متاسفانه به سبب مشکلات اداری با اداره آب و فاضلاب با گذشت سه سال همچنان مسکوت مانده است.
وی تصریح کرد: مکاتبات زیادی در این زمینه انجام گرفت اما با این وجود تعلل شد و قرار گرفتن در حریم رودخانه را علت این تعلل دانستند تا اینکه در جلسه‌ای این مسئله بازگو و مقرر شد دیواری به عنوان حفاظت کشیده شود و پس از آن این زمین مورد استفاده قرار گیرد.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت البرز با تاکید بر اینکه نیازها و راهنمایی‌های لازم به خیران اعلام می‌شود، اظهار داشت: خیران گاهی در زمینه تجهیزات، افزایش بخش‌های مختلف و توسعه و تجهیز به مجمع و بیمارستان‌های البرز کمک می‌کنند و سعی می‌شود خیر نیز در پروسه کار حضور داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: حضور خیر در این مباحث، سبب ایجاد انگیزه در فرد می‌شود و با مشاهده روند کار، انگیزه برای ادامه چنین فعالیت‌هایی در فرد افزایش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار