کد خبر: ۱۶۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ 23 January 2016


رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرج گفت: 19 واحد متخلف عرضه کننده فرآورده‌های خام دامی فاسد در کرج پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، محمود خدری اظهار کرد: طی ماه گذشته در دو نوبت صبح و عصر از واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی در شهرستان کرج بازرسی بهداشتی به عمل آمده که طی بازدیدهای انجام شده، 39 مورد از صورت‌جلسات تخلفات به مراجع قضایی ارجاع و 19 واحد نیز با حکم قضایی پلمب شد.

وی ادامه داد: طبق مصوبات کمیته فنی اداره کل، بازرسی و نظارت بر واحدهای تولیدی و عرضه کننده انواع فرآورده‌های خام دامی توسط کارشناسان دامپزشکی در دو شیفت صبح و عصر به صورت مستمر صورت می‌پذیرد.

خدری افزود: با وجود تعداد 2000 واحد شامل قصابی، مرغ فروشی، ماهی و رستوران‌ها و ... نظارت و کنترل اینگونه واحدها جهت حفظ بهداشت و سلامت بسیار حائز اهمیت است.

رئیس دامپزشکی شهرستان کرج ادامه داد: خوشبختانه دامپزشکی استان با وجود کمبود نیروی انسانی تاکنون توانسته است در حفظ و بهداشت فرآورده‌های خام دامی موفق عمل کند.

وی همچنین از پلمب تعداد 19 واحد متخلف در یکماه گذشته خبر داد و گفت: در دی ماه بیش از 2758 نوبت بازدید از واحدهای عرضه صورت گرفته است و مقدار 5067 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام ضبط و مقدار 8389 کیلوگرم نیز پس از بررسی‌های اولیه و تشخیص فاسد بودن معدوم سازی شده است.

خدری در پایان از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی مراتب را با شماره پاسخگویی رایگان 1512 اطلاع رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار