کد خبر: ۱۶۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 24 January 2016

کلام اله اکبرزاده نیاری هستم . سی امین سال خدمت بنده در شهرداری اردبیل است . در آستانه بازنشستگی هستم . در این سی سال اخیر با شهرداران زیادی همکار بوده ام . اکثر شهرداران ادوار اردبیل در حین انجام وظیفه ، دغدغه درآمد پایدار داشتند و بعلت تحت فشار بودن از ناحیه شخصیتهای درون و برون سازمانی ، گاهاً با مشکلات مدیریتی هم دست و پنجه نرم می کردند .

شهروندان کهن شهر اردبیل تاوان بسیاری می دادند و چهره شهر همانند یک روستای دور افتاده بود . اکثر شهرهای کشور روبه رشد بودند و اردبیل در حال افول و عقب رفت! کارکنان متعهد و دلسوز در شهرداری از انگیزه های لازم برای ادامه خدمت برخوردار نبودند و جایگاه خدمتی کارکنان روز به روز با تزلزل و تنزل همراه بود .

کارمند شهرداری از توانمندیهای

می خواهم در این نوشتار اندکی درباره مهندس صدیف بدری بگویم. هم او که خرداد ماه گذشته پس از چهار سال فعالست صادقانه و شبانه روزی از شهرداری استعفاء داد و قدم در مسیر خطیرتری گذاشت. می خواهم قبل از آنکه اصل حرفهایم را بزنم، یادی از روز استعفای شهردار بکنم و چه خاطره ای بهتر از گزارش خود سایت تابناک اردبیل از آن مراسم. ما به خرداد پر از حادثه باور داریم ...

« با افزایش حاضران در صحن علنی شورا ، خوشبخت رئیس شورا از مسئول انتظامات سالن خواست در را ببندند و دیگر کسی را راه ندهند. فیضی که سکوت پیشه کرده بود هر از چند گاهی یادداشت هایی می نوشت و به یکی از خبرنگاران و برخی اعضا می داد. در مقابل شاکر و سرداری نسبتا در اظهار نظر فعال بودند ...

1) به گزارش تابناک اردبیل، تعداد قابل توجهی از خبرنگاران در هفتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل حضور یافته بودند. خوشبخت رئیس شورا با مشاهده حضور قابل توجه خبرنگاران گفت: کاش خبرنگاران در تمامی جلسات شورا اینگونه حضور می یافتند.

2) تمامی اعضای شورای شهر اردبیل در این جلسه حاضر بودند.

3) لیلا تقوی تنها بانوی عضو شورای شهر اردبیل درخواست نطق پیش از دستور کرده بود اما به دلیل حساسیت موضوع جلسه و به درخواست رئیس شورا ، نطق خود را به جلسه آینده موکول کرد.

4) سالار شاکر نایب رئیس شورا پس از سخنان خوشبخت ، شروع به قرائت استعفانامه صدیف بدری کرد اما اعضا با تعجب از او خواستند که شهردار خودش باید نطق استعفانامه اش را بخواند که وی تریبون را به بدری سپرد.

5) شهردار اردبیل با قرائت متن استعفانامه خود ضمن تشکر از اعضای شورا و مدیران شهرداری ، از همگان طلب حلالیت کرد و گفت : اگر چه موفقیت ها نسبی بوده است اما حداکثر تلاش خود را برای خدمت به شهر به کار بردم و هر جا موفقیتی بود با حمایت مردم ، اعضای شورا و به ویژه همکاران و کارگران شهرداری حاصل شده است.

6) ظاهرا برخی اعضا از بابت ارائه خلاصه وار گزارش عملکرد چهارساله توسط بدری دلخور شده بودند.

7) بدری اعلام کرد در فعالیت های آینده خود بصورت مستقل وارد عرصه خواهد شد و عضو هیچ حزب و گروهی نخواهد شد و تنها خط قرمز وی ارزش های نظام و ولایت فقیه است.

8) در هنگام سخنرانی بدری ، دهها تن از مدیران و کارکنان شهرداری اردبیل یکی یکی وارد صحن علنی شورا شدند به گونه ای که کارکنان شورا مجبور شدند دهها صندلی اضافی را به سالن جلسه بیاورند.

9) با افزایش بیش از حد تراکم حاضران در صحن علنی شورا ، خوشبخت رئیس شورا از مسئول انتظامات سالن خواست در را ببندند و دیگر کسی را راه ندهند.

10) در این جلسه هوشیار ، سلیمانی و فیضی هر کدام به دلایل خاص خود کم حرف ترین اعضای شورا بودند.

11) فیضی که سکوت پیشه کرده بود هر از چند گاهی یادداشت هایی می نوشت و به یکی از خبرنگاران و برخی اعضا می داد. در مقابل شاکر و سرداری نسبتا در اظهار نظر فعال بودند.

12) پس از قبول استعفای بدری و خروج وی از سالن جلسه ، معاونان ، مدیران و برخی کارکنان شهرداری به بیرون از سالن رفتند و بازار روبوسی و خداحافظی با وی بسیار گرم بود.

13) برخی از مدیران و معاونان شهردار با به آغوش کشیدن وی حسابی احساساتی شده و گریه کردند.

کارمند شهرداری از توانمندیهای

14) رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از جمله چهره های شاخص غایب در این مراسم بود.

15) معاونان و مدیران شهرداری در پایان با گرفتن عکس یادگاری با بدری با وی خداحافظی کردند.

16) اینگونه بود که داستان چهار سال خدمت بدری در شهرداری اردبیل به پایان رسید. »

آری به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقی است ...

خرداد ماه 1390 شورای شهر اردبیل مردی را به شهرداری اردبیل به عنوان شهردار برگزید که در ابتدای امر با باور عمومی همخوانی نداشت !

مهندس صدیف بدری ... مردی نهیف اندام با جثه ی نسبتاً کوچک . از لحاظ افکار عمومی ناشناخته و منتسب به سپاه پاسداران ... شهروندان اردبیلی انتظار زیادی از ایشان نداشتند و تصورشان بر این بود که بدری هم همانند شهرداران قبلی خواهد بود و این تصور، ذهن کارکنان شهرداری اردبیل را هم مشغول خود کرده بود .

بدری در ابتدای شروع بکار خود در شهرداری اردبیل ، به زیرساختهای مدیریتی اهتمام ویژه داشت و پس از اصلاح آن، برنامه های کاری خود را اعلام کرد . با شروع پروژه های عمرانی و همزمان با آن تکریم شهروندان اردبیلی و در تکمیل این اقدامات ، ارتقاء جایگاه کارکنان شهرداری که شدیداً متزلزل شده بود ، باعث شد اندک اندک دیوار بی اعتمادی بین شهروندان و شهرداری فرو بریزد.

با مدیریت صحیح و اصولی مهندس بدری ، نگرشها و دیدگاهها نسبت به مدیران خدوم در حال تغییر بود و شهروندان اردبیلی روش صحیح مدیریت در شهرداری اردبیل را تجربه می کردند . مدیریت بی پول در سایه اعتماد در حال جواب دادن بود و مهندس بدری توانست از این روش بنحو مطلوب برای توسعه شهری بهره مند گردد .

چهره شهر در حال زیبا شدن بود . در سال 1391 تردد در شهر اردبیل به کندی صورت می گرفت و مشکل رفت و آمد عمیقاً محسوس بود چرا که شهر به یک کارگاه بزرگ فعال ، تبدیل شده بود . در اکثر محلات و مناطق شهر پروژه های فرهنگی اجتماعی - عمرانی تسطیح زیرسازی رگلاژ آسفالت توسعه فضای سبز پارک جنگلی -زیباسازی بازسازی معابر عمومی تنظیف و رفت وروب شهری - ترمیم جداول سطح شهر بهسازی حریم رودخانه بالیغلو- بهسازی میادین ورودی شهر و ... در حال اجرا بود .

بهت و حیرت شهروندان اردبیلی از این امر گل کرده بود . مدیریت جهادی بدری قابل کتمان نبود و قاطبه شهروندان بر آن صحه می گذاشتند . تلاشهای مهندس بدری و کارکنان خدوم شهرداری در حال بارور شدن بود و شعاع خدمات تا سطح وزیران و ریاست جمهوری رسیده بود بطوری که وزیر وقت کشور در همایش ملی شهرداران کشور به صراحت اعلام می کند : شهرداران سایر شهرها مدیریت شهری را از شهردار اردبیل ( مهندس صدیف بدری ) یاد بگیرند ... و اینگونه شد که مهندس صدیف بدری شهردار اردبیل بعنوان شهردار نمونه کشوردر سال 92 برگزیده شد و مورد تجلیل قرار گرفت .

کارمند شهرداری از توانمندیهای

در تاریخ شهرداری اردبیل بدری تنها شهردار بود که عنوان نمونه کشوری را نصیب دیار مقدس اردبیلی کرد. نام دو شهردار از تاسیس شهرداری اردبیل ورد زبان شهروندان اردبیلی است ، دکتر نایبی و مهندس بدری ...

مهندس بدری با عنایات پروردگار قادر و متعال و بر پایه علم و عمل و با ابزار صداقت و عملگرایی قادر خواهد بود اگر مردم حوزه انتخابیه اردبیل نمین نیر و سرعین ایشان را به نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی برگزینند ، خدمات ارزشمندی را هدیه مردم نجیب این حوزه ارایه نمایند . این خدمات جدای از وظیفه قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون خواهد بود که وظیفه یک نماینده مجلس است .

با سپاس - کلام اله اکبرزاده نیاری

بهمن 1394

کارمند شهرداری از توانمندیهای

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
پس این آقای کلام الله کارمند شهرداری بوده که این همه سنگ بدری را به سینه ش میزنه.اقای نیاری هرکاری میخوای برای اقای بدری انجام بده و لیکن از برند اصلاحات براش مایه نذار
ابراهیمی کارمند شهرداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
آقای اکبرزاده این نوشته را من کپی کردم وبرای یادگاری نگه خواهم داشت واگر خداوند عمری عطا کرد در روز موعود جوابگو خواهی بود
سید کمال الدین علوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
چهار شهردار گذشته اردبیل در رقابتهای انتخاباتی حضور دارند رییس شورای شهر وسخنگویش را نیز اضافه کنی میشود شش نفر کاش بجای حرکات پوپولیستی کسی یا تشکلی پا پیش گذاشته ودر یک سالن آن هم با حضور کارشناسان ونخبگان نه اعضای ستادهایشان در فضایی معقول ومنطقی همایش ومناظره ای شکل بگیرد و همگان از عملکرد این شش نفر به صورت واقعی مطلع شوند و معلوم شود که شهرداری و اعتباراتش را که از پول تو جیبی حتی بیوه زنان تامین میشود چگونه هزینه شده واست ... نمیدانم اردبیل را چه شده که همه به تنهایی حرف میزنند چرا از در کنار هم قرار گرفتن فرار میکنیم از کلام اله اکبر زاده نیز توقع ترتیب چنین نشستی انتظار میرود به امید آنروز
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
سلام جناب اكبرزاده - افكار تند اصلا ح طلبي شما در كنار سابقه رزمندگي بر دوستان روشن است ولي - دوره قبل چند ماه مانده به انتخابات براي فردي تبليغ ميكرديد كه بيشترين پول كثيف را از رحيمي گرفته بود و با وجود هزينه اي بالغ بر 120 ميليون تومان از كانديدا توري منصرف شد و جايگاه قبلي خويش در دانشگاه آزاد را از دست دادند و...
با قول و قرار مالي كه با يكي از نمايندگان فعلي داشتيد همراه گروه حرفه اي خود تلاش جانانه كرديد چون ثروت از علم بهتر بود به كمال رسيديد و با كمي اختلاف در دريافت ؟؟؟ الان لج كرده ايد تا قيمت بالا رود و آقا ... خودش پيش قدم شود كه هنوز در مرحله عدم احراز تشريف دارند و....
و ايضا حمايت شما و گروه حرفه اي همرا هتان از مهندس بدر حمايت ميكنيد ولي با نام كارمند شهرداري ؟؟؟؟
جناب اكبرزاده اگر اصلاح طلب هستيد مثل غريبا ني باشيد و در يك خط حركت كنيد تا سياسي واقعي باشيد و الا اتهام پول و پلو با شما هست
با عرض پوزش فراوان از مطالب صريح و شفاف
صمد آقا فرزند ننه آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
روزی ملانصرالدین گوسفندمی دزدید وبا گوشت آن به مستمندان خیرات میداد ظریفی پرسید علت آن چیست ؟ملا نصرالدین گفت ثواب خیرات با منکر دزدی یر به یر میشود در عوض یه کله پاچه برام میمونه !!!!
آقای اکبرزاده کله پاچه خوشمزه است
کلام اله اکبرزاده نیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
جناب آقای دکتر بهبود معصوم زاده
سلام علیکم ؛
لقب بسیار ارزشمند طبیب را یدک می کشید که از درجه علمی شما برادر عزیزم حکایت میکند . اگر درد بیمارانتان را نیز اینچنین تشخیص بدهید قعطاً فاجعه عظیم انسانی رخ خواهد داد !
حق دفاع مشروع و مراجعه به مراجع قضایی و شکایت از حضرتعالی را برای خود محفوظ می دانم . و مایلم به استحضار برسانم که اینکار انجام گردیده است و امیدوارم شکایت بنده از حضرتعالی فرصتی برای ارائه اسناد از طرف حضرتعالی در دادگاه صالح در روزهای آتی در دفاع از اتهامات وارده باشد . اگرعذرخواهی بفرمائید حتماً شکایت خود را پس خواهم گرفت .
ذکر چند نکته را جهت تنویر افکار عمومی ضرورت دیدم ...
1 – بنده کاندیدای مورد نظر خود را در یادداشتی معرفی کردم و از ویژگیهای ایشان نوشتم بدون آنکه به حریم افراد مخالف نظرم واردشوم و اگر دوستان نقدی بر مطلب اینجانب داشتند با کمال افتخار می پذیرفتم و می پذیرم .
2 – مخاطبین عزیز، عمدتاً پیامهایی که گذاشته اند بجای نفی مطلب یا نقد آن به شخص حقیر تاخته اند ، که این امر دور از آموزه های دینی و فرهنگی ما می باشد .
3 – فقر مالی گناه و اشتباه ما نیست ، شاید در خانواده فقیر بدنیا آمده باشیم ، اما این خود ما مدعیان فرهنگی هستیم که تهی از فرهنگ و گفتمان هستیم هر چند دارای مدارک تحصیلی مدارج علمی باشیم !
4 – هرگز با تخریت و اهانت به شخصیت افراد تصور نکنیم که پیشرفت خواهیم کرد ، این عمل عین پسرفت و تخریب پله ای صعود است .
همه ما در اظهار نظر آزاد هستیم اما این امر نباید مجوز توهین و افترا به دیگران باشد .
5 – عزیزانی که به عقیده و گفته های خود ایمان دارند نباید از ذکرنام خود پرهیز نماید .
با سپاس
کلام اله اکبرزاده نیاری
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
باسلام به آقای اکبرزاده و همه فعالین عرصه انتخابات ،میخواستم یادآوری کنم بهره گیری از امکانات ،فرصت ها، ابزار کار و... دستگاهای دولتی ویا موسسات عمومی بویژه شهرداری که به عموم شهروندان تعلق دارد خلاف قانون،عقل و عرف است،شما با عنوان کارمند نباید بر له یا علیه یک نامزد اقدام نمایید،میز،اطاق و پرچم شهرداری را در تبلیغ یک نامزد بکارگرفتن تخلف محرز محسوب میشود،از طرفی اگر این رویه را رواج دهید هرآن ممکن است هریک از کارمندان دستگاهای دولتی با اسم و رسم اداری خود اقداماتی بکنند که آن سرش ناپیداست،توصیه میکنم مواظب باشید مقامات نظارتی و قضایی بسراغ شما و کاندیدای مورد نظرتان حتی بعد از پیروزی ....،البته اگر حال،هواس و نظارتی باشد!!
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: انتخاب تیتر "کارمند شهرداری" توسط سایت تابناک انجام شده است
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
سلام جناب اكبرزاده - هنوز چيزي ننوشته ام كه جوش آورديد . گفتمان اردبيل اقتضا ميكند كه در كنار تبليغ زود هنگام ، آگاهي هاي لازم داده شود اگر با پول و پلو مشكل داريد در آئينه نگاه كنيد بعد پاكش كنيد و بنويسيد در اردبيل به پلو راي نداده ايم ...
حسن عنبرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
مهندس بدری به جهت تخصص در عمران وآبادانی لیاقت نمایندگی مارا دارد
مخصوصا دوازده سال تجربه شهرداری تبریز براراده ما مهر تایید میگذارد
به امید رهایی بافت روستایی شهر عنبران از فرسودگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار