مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: بیش از 20 پایگاه امداد و نجات هلال احمر در جاده های استان تهران به ویژه محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه با هدف خدمت رسانی به مسافران مستقر هستند.
کد خبر: ۱۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 28 March 2015
به گزارش ایرنا، 'غلام رضا گنج آبادی' در سفر به شهرستان دماوند از آمادگی جمعیت هلال احمر استان تهران در ایام تعطیلات نوروزی به ویژه دور دوم سفرهای نوروزی شهروندان و مسافران اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، امسال 23 پایگاه امداد و نجات جاده ای این نهاد در خدمت است.

وی ادامه داد: همچون سال گذشته در این پایگاه ها که بیشتر در محورهای پرتردد استقرار یافته است، چادرهایی به عنوان اسکان موقت، خیمه نماز، خدماتی همچون آزمایش قند خون، فشار خون، بازی کودک و ... قرار گرفته که مسافران می توانند از این امکانات بهره مند شوند.

گنج آبادی با اشاره به اینکه امدادگران قبل از تعطیلات نوروزی امسال آموزش های لازم را به مدت یک هفته در 9 مهارت امدادی دیده اند، افزود: افزایش 13 درصدی توان امدادی پایگاه های امداد و نجات موجب شده که امسال امدادگران هلال احمر حضور پررنگ تری در پوشش حوادث نوروزی داشته باشند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران به میزان تصادفات و حوادث جاده ایی سال گذشته اشاره کرد و افزود: این نهاد امدادی در سال گذشته بیش از 50 درصد تلفات جاده ایی را در استان کاهش داد که امسال نیز با تجهیز پایگاه ها به ویژه پایگاه جاده ایی شهر آبعلی از دستگاه های آمبولانس و ست امدادی و همچنین آموزش های لازم به نیروها شاهد کاهش چشمگیر خواهیم بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار