در بازی بدون تماشاگر
تابناک: تیم بسکتبال شهرداری اراک در دیداری که از حمایت هزاران هوادارش محروم بود برابر ثامن مشهد با نتیجه 83 بر 69 به برتری رسید.
کد خبر: ۱۷۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷ 28 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، هفته پنجم از دور سوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید. در سالن بدون تماشاگر امام خمینی (ره) اراک تیم بسکتبال شهرداری اراک میزبان تیم ثامن مشهد بود که در پایان، این دیدار با برتری اراکی ها به پایان رسید.

تیم بسکتبال شهرداری که در دو دیدار قبلی خود برابر ثامن به برتری دست یافته بود در کوارتر اول با نتیجه 27 بر 18 پیروز شد. در وقت دوم مسابقه شهردرای یازده امتیاز دیگر کسب کرد و با نتیجه 38 بر 29 پیروز نیمه اول این دیدار شد.

تیم شهرداری که در این مسابقه از حمایت هزاران هوادارش محروم بود در کوارتر سوم هم با نتیجه 56 بر 44 به برتری دست یابد. بعد از دو شکست تیم بسکتبال شهرداری اراک موفق شد در پایان دیدار با ثامن مشهد با نتیجه 83 بر 69 به پیروزی دست یابد.

بوژان بازیکن خارجی شهرداری و محمد زارعی در این دیدار به ترتیب  21 و 13 امتیاز کسب کردند همچنین اصغر کاردوست با 11 ریباند عملکرد موفقی از خود به نمایش گذاشت.

در دیگر دیدارهای این هفته پتروشیمی بندر امام با حساب 86 بر 59 برابر شهرداری تبریز پیروز شد. شیمیدر تهران در دیداری حساس برابر دانشگاه آزاد با نتیجه 68 بر 61 به برتری دست یافت و شهرداری گرگان هم برابر نیروی زمینی تهران 63 بر 46 پیروز شد.

تیم بسکتبال شهرداری اراک با 33 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم بسکتبال شهرداری در هفته ششم دور سوم این رقابت ها دوشنبه دوازدهم بهمن ماه به مصاف تیم سوم جدول رده بندی ، شیمیدر تهران خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار