سرپرست روابط عمومی استانداری:
موحدپور از روابط عمومی ها خواست در تهیه بنرها از نمادهای ملی و فرهنگی شهرستان ها و استان استفاده شود.
کد خبر: ۱۷۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹ 28 January 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد محمد موحدپور روز پنجشنبه در نشست شورای روابط عمومی های کهگیلویه وبویراحمدگفت:به همان میزان که روابط عمومی ها برای اطلاع رسانی و پوشش اخبار سازمانی خود به رسانه ها محتاج هستند، آنها نیز به این نهاد به عنوان یکی از مهمترین تکیه گاه ها و ابزار لازم رسانه ای خود نیاز دارند.
وی نهادینه نشدن جایگاه روابط عمومی و بی توجهی برخی مدیران اجرایی را از آسیب های جدی فرا روی فعالیت روابط عمومی ها دانست و گفت: البته این مهم نیز تا حدود زیادی بستگی به عملکرد و کارامدی مسئولان خود روابط عمومی ها نیز بستگی دارد.
سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روابط‌ عمومی‌ها دارای نواقص و مشکلاتی هستند، افزود: روابط عمومی‌ها در مباحث مالی کمتر دیده می‌شوند که نیاز است مدیران دستگاه‌های اجرایی به این حوزه از دستگاه‌ها کمک کنند که رفع مشکلات مالی روابط عمومی‌ها در دستور کار است.
موحدپور تهیه شناسنامه و گردآوری اطلاعات منظم از وضعیت پروژه های عمرانی و اقتصادی اعم از کلنگ زنی و افتتاحی را از مهمترین وظایف روابط عمومی ها دانست و گفت: روابط عمومی هر دستگاهی موظف است پیش از افتتاح و یا آیین کلنگ زنی پروژه تمامی اطلاعات آن طرح را با نصب بنر در دید عموم بویژه اصحاب رسانه قرار دهد.
وی همچنین در خصوص پروژه ها گفت:در بحث بودجه پروژه ها ردیفی برای مسائل فرهنگی تخصیص داده شده است که باید از آن در زمینه فرهنگی استفاده کرد.
موحدپور از روابط عمومی ها خواست در تهیه بنرها از نمادهای ملی و فرهنگی شهرستان ها و استان استفاده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار