نایب‌رئیس هیئت فوتبال آمل گفت: حضور تیم فوتسال بانوان ساری در لیگ دسته یک کشور غیرقانونی است چون این تیم در آیین قرعه‌کشی حضور نداشت.
کد خبر: ۱۷۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 30 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، معظم ساروی اظهار کرد: دور رفت رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور از چهارشنبه آینده به مدت پنج روز در شهرستان آمل برگزار می‌شود.

وی افزود: دور رفت رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور به صورت همزمان در استان‌های مختلف در حال برگزاری است که در گروه دوم هیئت فوتبال آمل با تیم‌های هیئت فوتبال چالوس، آساره اندیمشک، شهروند ساری و گودزینل‌خان اسفراین مصاف می‌دهد.

نایب‌رئیس هیئت فوتبال آمل خاطرنشان کرد: این بازی‌ها به صورت دوره‌ای در سالن ورزشی سرپوشیده پیامبر اعظم آمل و سالن ورزشی دانشگاه شمال دنبال می‌شود.

این مسئول با اشاره به برگزاری چهار دیدار توسط هر تیم مقابل رقبا، خاطرنشان کرد: فصل جدید لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور با حضور 20 تیم در چهار گروه پنج تیمی دنبال می‌شود.

ساروی با اشاره به استراحت نماینده آمل در روز نخست مسابقات، گفت: تیم شهروند ساری یکی از تیم‌های قدرتمند این دوره از مسابقات است که با جذب بازیکنان لیگ برتری امید به قهرمانی دارد.

وی با اعلام اینکه حضور نماینده ساری در بین تیم‌های لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور غیرقانونی است، تصریح کرد: این تیم بعد از مراسم قرعه‌کشی که در تهران برگزار شد وارد مسابقات شده است همچنین در اقدامی عجیب و تعجب‌برانگیز برای نخستین‌بار شاهد وجود گروهی در این مسابقات هستیم که از بین پنج تیم حاضر در آن، سه تیم از یک استان هستند.

ساوری با اعلام اینکه نماینده آمل برای حضور در این مسابقات تمرینات سخت و منسجمی را پشت سر گذاشت، ادامه داد: نباید با ورود غیرقانونی نماینده ساری در گروه دوم در حق دیگر تیم‌ها اجحاف می‌شد.

نایب‌رئیس هیئت فوتبال آمل با اعلام اینکه قرار بود تیم یاسوج در گروه دوم با رقیبان خود مصاف دهد، اظهار کرد: آملی‌ها برای حضور در این مسابقات هزینه 150 میلیون ریالی را برآورد کردند و هم‌اکنون با 13 نفر بازیکن به همراه کادر فنی می‌خواهیم بهترین نتیجه را از آن خود کنیم.

این مسئول ادامه داد: فائزه جعفرزاده سرمربی تیم هیئت فوتبال آمل است که با بهره‌گیری بازیکنان بومی کار مربیگری و سرپرستی به رقیه محمودپور سپرده شد همچنین خدیجه پهلوان نماینده هیئت فوتبال آمل در لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار