مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به یک هزار و 513 حادثه دیده در 9 روز گذشته در محورهای ارتباطی این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 29 March 2015
بهرام غیبی ظهر روز یکشنبه در بازدید از پایگاه های طرح امداد و نجات نوروزی استان افزود: یک هزار و 456 نفر از این افراد در برف و کولاک و 57 نفر هم در محورهای مواصلاتی استان دچار حادثه شده بودند.

وی با بیان این که در این مدت به 16 فقره حوادث جاده ای امداد رسانی شد گفت: در این حوادث 57 حادثه دیده وجود داشت که 19 نفر آنها مصدوم بودند و 16 نفر آنها توسط نجاتگران هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شده ، سه نفر به صورت سرپایی درمانی شدند.

غیبی اظهار کرد: در 11 روز گذشته که از اجرای طرح ایمنی و سلامت هلال احمر می گذرد هفت هزار و 880 نفر به ایستگاه های این جمعیت در استان مراجعه کرده اند.

او افزود: این افراد برای تست فشار خون و قند خون به ایستگاه های سلامت مراجعه کرده و خدمات رایگان دریافت کرده اند.

به گفته وی ، چهار ایستگاه سلامت در طرح ایمنی و سلامت توسط هلال احمر استان دایر شده است.

وی با بیان این که در این مدت 38 هزار و 764 مسافر از خدمات طرح ایمنی و سلامت هلال احمر استان استفاده کرده اند گفت: دو هزار و 331 نفر از این افراد برای استفاده از خیمه های نماز هلال احمر به پایگاه های این جمعیت مراجعه داشته اند.

به گزارش روابط عمومی هلال احمر اردبیل ، وی افزود: سه هزار و 754 نفر هم از فضای دوستدار کودک پایگاه های هلال احمر استفاده کرده اند.

او با اشاره به تعداد پایگاه های طرح سلامت و ایمنی هلال احمر در استان اظهار کرد: هلال احمر استان با 16 پست ثابت ، سه پست سیار ، 10 خیمه نماز و 10 فضای دوستدار کمک مشغول خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار