مدیر آموزش و پرورش میاندورود از افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های بانوان فرهنگی و دختران دانش‌آموزی در شهر سورک خبر داد.
کد خبر: ۱۷۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 02 February 2016

به گزارش تابناک مازندران،بهروز عرب‌خزائلی با اشاره به اینکه رهبر کبیر انقلاب با شعارهای اسلامی توانست عموم مردم را به وحدت دعوت کند، اظهار کرد: ملت ایران با بهره‌گیری از تدبیر و راهنمایی‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و حضور مردم، توطئه‌های شوم دشمن را برملا کرد.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را یکی از پرافتخارترین رویدادهای تاریخ دانست و بیان کرد: این پیروزی در طول تاریخ مثال‌زدنی است، هیچ یک از کشورها تاکنون طعم چنین پیروزی را نچشیده و همه ما باید در حفظ این انقلاب و نظام مقدس کوشا باشیم.

 مدیر آموزش و پرورش میاندورود، خاطرنشان کرد: آگاهی دانش‌آموزان از وقایع دوران انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است، نسل جوان باید با مجاهدت‌هایی که در مسیر انقلاب شکل گرفت آشنا شوند.

عرب‌خزائلی از افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های بانوان فرهنگی و دختران دانش آموزی خبر داد و گفت: این نمایشگاه در سالن تختی شهر سورک با حضور مسئولان برگزار شده است.

وی یادآور شد: برپایی نشست بصیرتی و گفتمان‌های دینی همزمان در سطح مدارس میاندورود برگزار شده است.

این مسئول به اهم برنامه‌های  اداره آموزش و پرورش میاندورود اشاره کرد و ادامه داد: نواختن زنگ انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح مدارس، یادواره شهدای دانش‌آموزشی در هنرستان شهید سورکی آزاد، دیدار با خانواده شهدا و فرهنگیان در روستای دارابکلا و سورک، برپایی مراسم جشن اجرای تئاتر و سرود در مدرسه بهار آرزو جامخانه از برنامه‌های پیش‌رو در این ایام است.

عرب‌خزائلی تصریح کرد: برپایی تریبون آزاد دانش‌آموزی در سطح مدارس شهرستان، برپایی نمایشگاه کتاب، عکس، انقلاب و دست‌سازهای دانش‌آموزی، راه‌اندازی کارناول و جشنواره غذاهای بومی و محلی در هنرستان فنی و حجاب سورک از دیگر برنامه‌های در دست اقدام دهه مبارک فجر است.

وی گفت: دهه فجر میراث ماندگار امام راحل، شهدا، ایثارگران و جانبازانی است که وظیفه همه ما حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار