مدیرکل آموزش و پرورش گلستان یکی از ماموریت های آموزش و پرورش را انتقال فرهنگ به نسل جوان امروز دانست و گفت: باید با برگزاری برنامه های مختلف، نسل امروز جامعه را با آرمان های انقلاب، حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) و شهدا آشنا کرد.
کد خبر: ۱۷۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 02 February 2016
محمدرضا وطنی، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: یکی از ماموریت های آموزش و پرورش انتقال فرهنگ به نسل جوان امروز جامعه است.
 
وی با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر و برگزاری برنامه های متنوع در این ایام، افزود: این دهه فرصت بسیار مناسبی است که تا بتوانیم موضوعات مربوط به قبل و بعد از انقلاب بپردازیم و آن را در اختیار نوجوانان و جوانان قرار دهیم.
 
وطنی اظهارداشت: باید با برگزاری برنامه های مختلف نسل امروز جامعه را با آرمان های انقلاب، حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) و شهدا آشنا کنیم تا آنان بتوانند از ارزش های انقلاب اسلامی ایران پاسداری کنند.
 
وی تصریح کرد: نوجوانان و جوانان امروز باید با تقویت این روحیه فرهنگ انقلاب اسلامی را به نسل های آینده جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: برگزای برنامه های مختلف در ایام دهه مبارک فجر باعث اتحاد، همبستگی و شور و نشاط در بین دانش آموزان می شود.
 
وی افزود: برنامه های دهه فجر باعث می شود تا دانش آموزان نسبت به مملکت و میهن خودشان احساس مسئولیت بیشتری کنند.
 
وطنی خاطرنشان کرد: شوق و علاقه ای که اجرای این برنامه ها از سوی دانش آموزان ایجاد می شود باعث می شود تا آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی ایران بیشتر حفظ شود./شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار