با هدف انسجام و پیگیری امور خبرنگاران ؛
انجمن شهرنگاران مشهد برای انسجام و پیگیری بیشتر امور خبرنگاران حوزه شهری مشهد تشکیل شد.
کد خبر: ۱۷۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 02 February 2016
 انجمن شهرنگاران مشهد با حضوری جمعی از خبرنگاران حوزه شهری مشهد برای با هدف ایجاد تغییر، تحول، توانمندسازی و احقاق حقوق خبرنگاران تشکیل شد.
سید زهیر موسوی رئیس انجمن شهرنگاران مشهد در ارتباط با تشکیل این انجمن اظهار کرد: امروز کلان‌شهرها جایگاه ویژه‌ای در کشور دارند و شهرداری‌ها نیز در پیشبرد اهداف شهرها نقش بسزایی دارند.
وی افزود: امروز یکی از مهم‌ترین گروه‌های خبری در کلان‌شهرها خبرنگاران حوزه شهری هستند که این افراد نیازمند توجه و توانمندسازی بیشتر هستند و از طرفی باید یک انسجام بیشتر بین خبرنگاران حوزه شهری صورت گیرد و بر همین اساس انجمن شهرنگاران مشهد کار خود را آغاز کرده است.
موسوی بیان کرد: یکی از اهداف ما آموزش دوره‌های خبری با موضوعات شهری به شهروندان مشهدی است تا شاهد افزایش حضور شهروندان در حوزه خبری باشیم و از طرفی نیز به دنبال آموزش‌های تخصصی توسط اساتید مطرح کشور برای توانمندسازی بیشتر خبرنگاران حوزه شهری هستیم.
رئیس انجمن شهرنگاران مشهد ادامه داد: این انجمن کار خود را همزمان با ایام‌الله دهه فجر آغاز کرده و خبرنگارانی که در دو سال گذشته در حوزه شهری فعال بوده‌اند می‌توانند تقاضای خود را برای عضویت ارائه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار