همزمان با دومین روز از ایام‌الله دهه فجر بیش از 120 پروژه عمرانی، ‌خدماتی، تولیدی و اقتصادی در جای جای استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۷۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷ 02 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، عصر امروز و در دومین روز از ایام‌الله دهه فجر که به نام «مردم‌سالاری دینی، همدلی و همزبانی دولت و ملت» نامگذاری شده علاوه بر افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی، خدماتی، اقتصادی و تولیدی، ده‌ها برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و جشن‌های انقلاب در شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

در گرامیداشت این ایام 87 پروژه با اعتبار 10 میلیارد تومان در گرمی به صورت همزمان افتتاح شد که بخشی از این پروژه‌ها مربوط به توسعه فعالیت‌های حوزه سرمایه‌گذاری بوده است.

در دومین روز از ایام‌الله دهه فجر در نیر توسعه پروژه‌های برق‌رسانی، راهسازی و افتتاح چندین واحد خانه مددجویان، در مشگین‌شهر بهره‌برداری از چندین راه روستایی با 28 میلیارد ریال و اجرای طرح هادی روستایی و در خلخال پنج باب واحد مسکونی مددجویی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

در دومین روز از دهه فجر در شهرستان اردبیل به طول 9 کیلومتر راه روستایی بهسازی، آسفالت و مرمت شده و اهالی روستاهای مختلف با سرمایه‌گذاری دو میلیارد و 300 میلیون تومان از مزایای آن بهره‌مند شدند.

در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر چهار واحد مسکن مددجویی در نیر با اعتبار 92 میلیون تومان به همت کمیته امداد به بهره‌برداری رسید و ساختمان اداره گاز این شهرستان با صرف یک میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح شد.

پروژه‌های برق‌رسانی شامل اصلاح خط 20 کیلوولت، نصب سه دستگاه ترانسفورماتور، اصلاح معابر بولاغلار، نصب چراغ در روستاها با صرف 9 میلیارد ریال در گرامیداشت این ایام به بهره‌برداری رسید.

در شهرستان خلخال افتتاح چندین واحد مددجویی و همچنین یک واحد مددکاری و مهد کودک روستایی در مناطق مختلف این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

اما در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و در دومین روز این ایام مبارک جشن بزرگ انقلاب در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تریبون آزاد با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در دانشگاه محقق اردبیلی، همایش رانندگان، برگزاری چندین یادواره در شهرهای مختلف استان، آغاز مسابقات کارگران استان و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر در گرمی به انجام رسید.

به میمنت ایام دهه فجر جشن ویژه جوانان در سالن رضازاده، ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه سپاه، ویزیت رایگان دام در مناطق روستایی و عشایری، پخش مستند انقلاب در فضاهای خوابگاهی دانشجویی و اهدای جهیزیه برای 450 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد انجام شد.

به همین مناسبت اعزام روحانیان به مناطق عشایری برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، افتتاح 61 واحد مسکن مددجویی و پرداخت 300 مورد وام کارگشایی به مددجویان، افتتاح نمایشگاه کتاب در کتابخانه‌های عمومی اردبیل، برگزاری 300 مورد گفتمان دینی در مدارس،‌ برپایی محافل انس با قرآن در امامزاده‌های استان و برگزاری 140 نشست روشنگری انقلاب اسلامی در مناطق شهری و روستایی انجام شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار