استاندار آذربایجان شرقی:
جبارزاده بیان کرد: باور دارم همان‌طور که آذربایجان شرقی همواره قطب اقتصادی کشور بوده در فصل جدید اقتصاد کشور نیز نقش بسزایی خواهد داشت.
کد خبر: ۱۷۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 03 February 2016
به گزارش تابناک تبریز،دکتر اسماعیل جبارزاده در جشنواره امتنان از کارآفرینان و کارگران نمونه استان، با تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: شاهد تحقق وعده‌های دولت یازدهم هستیم و ان‌شاءالله موفقیت‌های متعددی در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه اقتصادی در انتظار ملت ایران است.

وی با بیان این که دولت بخش عمده‌ای از ماموریت توسعه اقتصادی را بر عهده استان آذربایجان شرقی گذاشته است، افزود: امروز مسوولیت بزرگی بر عهده کارآفرینان، تولیدکنندگان، تجار و فعالان اقتصادی استان است.

جبارزاده افزود: باور دارم همان‌طور که آذربایجان شرقی همواره قطب اقتصادی کشور بوده در فصل جدید اقتصاد کشور نیز نقش بسزایی خواهد داشت.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که بخش عمده صادرات، تولید و اشتغال کشور را ما باید انجام دهیم، افزود: در دو سال اخیر قدم‌های خوبی در این راستا برداشته شده و ثابت شده است که همه مدیران استان در خدمت تولید و توسعه اقتصادی هستند.

وی با بیان این که همواره حامی بخش خصوصی بوده‌ایم، گفت: بخش دولتی استان مطلقا در رقابت با بخش خصوصی نبوده و نخواهد بود و هم و غم دستگاه‌های اجرایی استان فراهم کردن زمینه مساعد برای فعالیت بانشاط بخش خصوصی است.

جبارزاده تصریح کرد: برای امنیت سرمایه‌گذاری، تولید ثروت، افزایش رفاه مردم و توسعه صادرات و تولید با تمام توان حامی و پشتیبان فعالان بخش خصوصی هستیم.

در این مراسم که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، از هفت کارآفرین نمونه در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات، سه خانه بهداشت کارگری نمونه و همچنین کارگران بسیجی نمونه و مسوولان تشکل‌های کارگری استان تجلیل و قدردانی شد.

همچنین شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان آذربایجان شرقی و تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و کارآفرینی استان با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های استاندار آذربایجان شرقی در جهت حمایت از جامعه کارگری و کارفرمایی قدردانی کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار