رییس اداره ثبت احوال ابرکوه گفت: در 10 ماه امسال 906 مورد تولد نوزاد ثبت شده است که از این تعداد 473 پسر و 433 نفر دختر و نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد رشد نشان می دهد.
کد خبر: ۱۷۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ 04 February 2016

به گزارش تابناک یزد،غلامرضا شفیعی اظهار کرد: در همین مدت 386 مورد ازدواج جوانان در این اداره ثبت شد که این رقم نسبت به پارسال سه درصد کاهش نشان می دهد.

وی همچنین با بیان اینکه مردم این شهرستان بیشتر نامهای فرزندانشان را از اسامی ائمه اطهار (ع) انتخاب می کنند، خاطر نشان کرد: در بین دختران بیشترین نام به ترتیب فاطمه ، زهرا ، زینب و ریحانه و در بین پسران نیز محمد، علی، امیرعلی، ابوالفضل، محمد طاها ، امیر محمد و امیرعباس بوده است.
این مسئول تعداد فوتی ها ثبت شده در سال جاری را 215 مورد اعلام کرد و گفت: 94 زن و 121 مرد از متوفی هستند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش داشته است.
شفیعی از صدور بیش از سه هزار مورد کارت ملی هوشمند در سالجاری خبر داد و خاطرنشان کرد: برای افراد بالای 15 سال در ابرکوه بیش از 13 هزار و 700 شناسنامه مکانیزه صادرشده که بر اساس فناوری جدید از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است.
رییس اداره ثبت احوال ابرکوه از صدور کارت ملی توسط دفتر پیشخوان دولت خبرداد و گفت: شهروندان می توانند برای تهیه کارت ملی هوشمندبه دفتر پیشخوان دولت شهید بهشتی کد 72391006به آدرس ابرکوه – ابتدای خیابان سرو مراجعه کنند.
وی ادامه داد: اولین شناسنامه که31 تیرماه سال 1307 در حوزه 8 یزد برای شهروند ابرکوهی به نام علی اکبر نریمانی صادر شده است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار