همزمان با دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات اسب‌سواری در دور دریاچه شورابیل اردبیل با حضور اسب‌سواران استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ 05 February 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، ‌ایوب بهتاج ظهر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات اسب‌سواری در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: مسابقات اسب‌سواری همزمان با دهه فجر در دور دریاچه شورابیل اردبیل برگزار شد که در این مسابقه 57 اسب‌سوار با هم به رقابت پرداختند و در پایان از نفرات برتر با اهدای لوحه سپاس و جوایز قدردانی شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات اسب‌سواری یکی از اولویت‌های اساسی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل است، ‌افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسابقات اسب‌سواری در نقاط مختلف استان اردبیل تداوم می‌یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: باتوجه به اینکه در ایام مبارک دهه فجر واقع شده‌ایم برنامه‌های مختلف ورزشی در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود و برگزاری این برنامه‌ها علاوه بر اینکه فرصتی بزرگ برای گرامیداشت این ایاماست، انگیزه ورزشکاران استان را نیز برای شرکت در این مسابقات و برنامه‌های ویژه دوچندان می‌کند.

بهتاج با بیان اینکه در ایام دهه فجر برنامه‌های خاصی مبنی بر افتتاح پروژه‌های ورزشی نیز از ویژه برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان بود، تصریح کرد: در ایام دهه فجر پروژه‌های ورزشی مختلفی در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که یکی از برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان توسعه فضاهای ورزشی در استان اردبیل بوده که خوشبختانه در این راستا اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به همکاری مضاعف نهادها و دستگاه‌های اجرایی دیگر در برگزاری این ویژه برنامه‌ها، اظهار کرد: در برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر در سطح استان اردبیل ادارات و نهادهای مختلفی همچون شهرداری، استانداری و شورای شهر همکاری قابل قبولی را با اداره کل ورزش و جوانان استان داشته‌اند که این همکاری شایسته قدردانی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار