استاندارمازندران برلزوم عزم جدی مسئولان و دست اندرکاران امر در جهت تحقق سیاست ها و برنامه های جامع اقتصاد مقاومتی دراین استان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۷۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷ 06 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح جلودار در آئین بهره برداری از مراکز فرهنگی ، هنری و آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چالوس گفت : امروز اگرچه در سایه رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم رهبری ، تلاش های خستگی ناپذیر دولت تدبیر بویژه در تیم مذاکره کننده هسته ای شاهد پیروزی در برجام بوده ایم اما راه استقلال و خوداتکایی عملیاتی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی است.


وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افزود : دشمنان بیش از سه دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بویژه از 12 سال اخیر تاکنون تحریم های ظالمانه ای علیه ایران اسلامی اعمال کردند اما این دولت توانست با نوآوری و دور اندیشی پایه این تحریم ها را یکی پس از دیگری بشکند و بذرامید را در دل مردم بکارد.


استاندارمازندران تامین اعتبار از محل سفرهای پرخیر وبرکت رهبری برای اجرا و بهره برداری از این طرح ها را نشانگر توجه ویژه ولایت فقیه به بخش فرهنگی در کشور دانست و بر تقویت چنین مراکزی تاکید کرد.


فلاح با اشاره به راه اندازی شبکه های مختلف اینترنتی و ماهواره ای از سوی دشمن با هدف بی هویت کردن نوجوانان و جوانان در جامعه برای پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی خواستار تقویت زیرساخت های فرهنگی در این استان شد.


استاندارمازندران در ادامه خواستار برنامه ریزی مسئولان نهادهای ذیربط برای حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شد ، گفت : امروز در این استان تمامی امکانات و تجهیزات با هدف برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند فراهم شده و دراین حوزه مشکل خاصی وجود ندارد.


فرماندارچالوس نیز با قدردانی از مسئولان در اجرا و بهره برداری از این طرح های فرهنگی در این شهرستان گفت : خوشبختانه در دهه فجر امسال درچالوس 14 طرح با اعتباری بالغ بر 780 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.


محمد ناصر زندی افزود : امروز همگرایی خوبی درمیان مسئولان با هدف بهره برداری کامل تمامی طرح ها دراین شهرستان وجود دارد اما متاسفانه به علت تخصیص ندادن اعتبار بخشی از این طرح ها به بهره برداری نرسید.


شهرستان چالوس درغرب مازندران واقع است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار