مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تأکید کرد: برنامه‌ریزی و سیاست گذاری اصولی و زیربنایی برای تقویت سبک زندگی ایرانی اسلامی ضروری است.
کد خبر: ۱۷۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶ 06 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، مریم جمشیدی در همایش دهیاران استان اظهار داشت: هرگونه سیاست‌گذاری برای قشر زنان و ارتقای سطح آموزش، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، تقویت نگرش درزمینهٔ سبک زندگی ایرانی اسلامی و استفاده از ظرفیت‌ها می‌تواند منجر به ایجاد اقتصاد پویا و انسان‌محور و ارتقای فرهنگ ماندگاری در روستا شود که در دهه اخیر آن‌چنان‌که باید به آن توجه نشده است.

جمشیدی با تقدیر از استاندار مازندران وی را از سرمایه‌های بی‌بدیل استان دانست و گفت: در هیچ برهه و دورانی بین اداره کل امور بانوان و اداره کل امور روستایی و شوراها این‌گونه تعامل و همراهی وجود نداشته و این را به فال نیک می‌گیریم.

وی یادآور شد: هرگونه اهمال نسبت به قشر بانوان که به‌عنوان قشر تأثیرگذار جامعه هستند خسران‌های جبران‌ناپذیری به همراه خواهد داشت.

جمشیدی بابیان آنکه زن روستایی مازندرانی در همیشه تاریخ و همه دوران همدوش، همفکر و همراه مرد خود در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، دامداری، کشاورزی، صنایع‌دستی، تبدیلی و گردشگری نقش مؤثر و غیرقابل‌انکاری را ایفا کرده و می‌کند، توجه به نیازهای این قشر را ضروری دانست.

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران با تقدیر از همه دهیاران سخت گوش که دغدغه زندگی بهتر برای زن و مرد و روستایی دارند از تلاش‌های دهیاران زن استان تقدیر کرد.

وی گفت: در روستاهای مازندران حمایت از زنان کارآفرین روستایی، توسعه اشتغال خانگی به‌عنوان محور مهم برای توسعه اشتغال پایدار، ارتقای آموزش درزمینهٔ‌های مختلف از نیازهای مهم است که باهمت دولتمردان باید به آن دست بیابیم و یادمان نرود که هرگونه غفلت می‌تواند منجر به خسارت‌های زیاد و غیرقابل جبرانی شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار