مدیر کل پیشن گمرکات استان کرمانشاه از ورود و خروج ۱۰۰ هزار مسافر از مرزهای استان طی ۱۰ ماهه اول امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۷۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 07 February 2016
مدیر کل پیشن گمرکات استان کرمانشاه از ورود و خروج ۱۰۰ هزار مسافر از مرزهای استان طی ۱۰ ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مصطفایی پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه تودیع و معارفه مدیر کل گمرک استان کرمانشاه، اظهار داشت: در زمان ۱۸ ماهی که مسئولیت گمرکات استان را بر عهده داشتم توانستیم با تلاش همکاران اقدامات خوبی را انجام داده که از جمله آنها می توان به دیوارکشی و تملک زمینی برای جابجایی ساختمان گمرک با هزینه ۳ میلیارد تومان اشاره کرد.

وی همچنین با اشاره به نصب دستگاه ایکس ری در بازارچه مرزی پرویزخان، افزود: این اقدام با تلاش ها و پیگیری های فراوان با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان انجام شده است.

مصطفایی همچنین از راه اندازی سامانه گمرکی استان در زمان مدیریت خود خبر داد و گفت: ساماندهی بازارچه پرویزخان نیز اگر چه تا رسیدن به نقطه دلخواه و مورد نظر همچنان فاصله دارد اما از دیگر اقدامات صورت گرفته در ۱۸ ماه گذشته بوده است.

مدیر کل سابق گمرکات استان کرمانشاه در ادامه به میزان صادارت صورت گرفته از مرزهای استان طی ۱۰ ماهه اول امسال اشاره کرد و اظهار داشت: میزان صادرات صورت گرفته از مرزهای استان تا پایان دی ماه ۶ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۳۸ تن به ارزش ۲ میلیارد و ۴۲۰ میلیون و ۶۷۸ هزار دلار بوده است..

مصطفایی خاطر نشان کرد: این میزان صادرات نسبت به ده ماهه سال گذشته از نظر ارزش ۲۱ درصد و از نظر وزنی نیز ۱۳ درصد افزایش یافته است.

وی یادآور شد: از مجموع صادرات صورت گرفته از مرزهای استان کرمانشاه ۳ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا به ارزش یک میلیارد و ۹۹ میلیون و ۱۸۰ هزار دلار در گمرکات کرمانشاه و مابقی در گمرکات استان های دیگر اظهار شده است.

مدیر کل پیشین گمرکات استان کرمانشاه یادآور شد: در ۱۰ ماهه اول امسال هچنین ورود و خروج ۱۰۰ هزار مسافر از مرزهای استان صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار