استاندار مازندران
استاندار مازندران گفت:فرمانداران ایجاد طرح‌های اقتصادی روستایی را در مازندران پیگیری کنند.
کد خبر: ۱۷۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳ 07 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری مازندران گفت: فرمانداران پیگیر تسهیلات اعطایی دولت در مشارکت اقتصادی خانوار‌های روستایی با تسهیلات 3 درصد با باز پرداخت سه تا 5 ساله و بادو سال تنفس باشند.

وی افزود: استان مازندران دارای 22 شهرستان دارد و انتظار است فرمانداران حداقل تا پایان سال بتوانند در شهرستان خود یک شرکت تعاونی روستایی در قالب طرح‌های اقتصادی روستایی را پیگیری کنند.

استاندار مازندران تصریح کرد: تا قبل از پایان سال باید جلسه‌ای برای پیگیری شکل گیری مشارکت اقتصادی مردم تشکیل شود تا بتوانیم موانع را در این حوزه برطرف کنیم.

وی افزود:در هفته دولت 762 طرح به ارزش 471 میلیارد تومان به بهره برداری رسید و اکنون در دهه فحر 713 پروژه با 408 میلیارد تومان به بهره برداری شد.

فلاح با اشاره به اینکه در بندر امیر اباد به ارزش 800 میلیارد تومان پروژه در آستانه افتتاح داریم، اظهار کرد: امروز با وزیر اطلاعات و ارتباطات به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح پروژه به ارزش 33 میلیارد تومان انجام شد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن بعد از لغو برجام و وضعیت خوب اقتصادی که در انتظار است برای مردم شور و نشاطی ایجاد کرده است، عنوان کرد: با جهان تعاملات سازنده ای در حال انجام داریم.

استاندار مازندران گفت: در 22 بهمن امسال مردم یکبار دیگر اتحاد خود را به رخ دشمنخواهند کشید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار