فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: با تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان امام پارس‌آباد با ظرفیت بیش از 140 تخت این مجموعه شرایط خاصی را در پذیرش بیماران خارجی و توسعه توریسم‌درمانی پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۷۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 08 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، فرماندار پارس‌آباد صبح امروز در مراسم افتتاح و گرامیداشت برنامه‌های دهه فجر در پارس‌باد اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و تزریق اعتبارات مناسب برخی از پروژه‌های عمرانی شهرستان پارس‌آباد روند متفاوتی پیدا کرده است، به طوری که اکثر پروژه‌های نیمه تمام با اولویت پیشرفت بالای 80 درصد در این شهرستان در حال اجرا بوده و پیگیری برای تکمیل آنها انجام می‌شود.

مهدی احمدی با بیان اینکه راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی پیگیر اتمام بیمارستان 140 تختخوابی این بیمارستان به همراه عملیاتی شدن کلینیک ویژه درمانی در این مجموعه بیمارستانی هستند، افزود: در نیمه اول سال آینده این پروژه عظیم بیمارستانی به بهره‌برداری خواهد رسید که قطعا قطب توسعه توریسم درمانی در منطقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای احداث این بیمارستان 22 میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن بیش از 8 میلیارد تومان نیز اختصاص یافته است، ادامه داد: در کنار اجرای این پروژه در شهرستان پارس‌آباد تکمیل باند فرودگاه این شهرستان و برقراری پروازهای مجدد در این فرودگاه در دستور کار قرار گرفته تا با انجام دو لایه آسفالت باند فرودگاه در سال آینده شاهد برقراری پروازهای فرودگاه پارس‌آباد با فرود هواپیماهای مختلف باری و مسافری باشیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و افتتاح بیش از 40 پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان بیان کرد: این پروژه‌ها شامل گازرسانی به روستاها، برق‌رسانی، پروژه‌های خدمات شهری به ویژه شهرداری‌ها در حوزه توسعه پارک‌ها، آسفالت‌ریزی، کانال‌گذاری، توسعه شبکه فاضلاب شهری و جایگاه بنزین و جایگاه، پروژه‌های منابع آب کشاورزی، سه طرح بهزیستی، هشت طرح روستایی و احداث پاسگاه محیط بانی از جمله طرح‌هایی بوده که بهره‌برداری رسیده است.

احمدی به نزدیکی زمان راهپمیایی 22 بهمن و حضور مردم در این میعادگاه عظیم اشاره کرد و ادامه داد: در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ملت ایران بار دیگر به دنیا ثابت خواهند کرد که این انقلاب در حیات 37 ساله خود لحظه‌ای از آرمان بلند امام، شهدا و ولایت غافل نشده بلکه با قدرت و صلابت در صحنه حضور عزتمندانه‌ای را تجربه می‌کند.

وی حضور آگاهانه مردم را در صحنه دفاع از انقلاب در دو مقطع یوم‌الله 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند یادآور شد و افزود: همه باید در مسیری گام برداریم تا در این دو صحنه باشکوه فرصت بیشتری برای حرکت‌های رو به جلو در مسیر بالندگی انقلاب اسلامی فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
سلام جناب فرماندار - متاسفانه در ايران فرمانداري جزو مشاغلي است كه احساس ميكنند با حكم فرماندار شدن ؟؟؟ كارشناس همه فن حريف هستند و ميتوانند در همه موارد نظر كارشنا سي صادر كنند و...
دوست خوب من - بيمارستان در دست ساخت براي ارائه خدمات درما ني به اهالي شهرستان پارس آباد و ميهما نان گذري طرا حي شده است كه حداقل دو سال تا تحويل زمان نياز دارد اگر اعتبار نقد باشد و پيمانكار مشكل نداشته باشد -
در خصوص امكانات توريست درماني ء اگر دولت و وزارت بهداشت قصد جذب اتباع خارجي و خدمت درماني به آنها را داشته باشند بايد بودجه خاص و امكانات ويژه طراحي گردد تا عمليا تي شود و گرنه با امكانات اوليه مردم پارس آباد تعارف كردن هنر نيست و توصيه ميكنيم شما هم از جيب ملت هزينه نكنيبد -
با عرض پوزش فراوان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار