معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: اشتغال بهبودیافتگان اعتیاد در دستور کار متولیان امر و دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد.
کد خبر: ۱۷۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 09 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، علیرضا یونسی در جلسه کمیته اشتغال بهبودیافتگان مواد مخدر با اشاره به اینکه به ظرفیت‌های خوبی برای درمان معتادان در استان داریم گفت: روزانه سه نفر از خرده‌فروشان در شهرستان‌های استان دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح می‌شود و باید از همه ظرفیت‌های مراکز ترک اعتیاد استان برای درمان بهره گیریم.

یونسی به هدف مراکز ترک اعتیاد اشاره کرد و گفت: به‌عنوان متولیان مردم برابر شهروندان خود وظیفه‌داریم و موظفیم تا مشکلاتشان را حل کنیم.

وی از اعتیاد به‌عنوان یک بیماری و سرطان نام برد که به جان افراد می‌افتد تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی مطلوب و هدفمند، امکانات لازم برای درمان افراد معتاد تأمین شود و علاوه بر درمان به بحث معرفتی بیماران نیز توجه شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تأکید بر اینکه باید بیماران به درجه‌ای از معرفت برسند تا دوباره به‌سوی اعتیاد سوق داده نشوند اظهار داشت: در مدتی که بیماران باز پرورانی می‌شوند، باید آموزش‌های مهارتی و اشتغال نیز به مددجویان یاد داده شود.

یونسی با اشاره به امکانات فراوان در استان مازندران تصریح کرد: باید در شرایط سخت بیکاری از ظرفیت‌ها و امکانات برای اشتغال افراد استفاده شود.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های مختلف ازجمله جهاد کشاورزی، شهرک‌های صنعتی و غیره برای اشتغال مددجویان ورود پیدا کنند اضافه کرد: همچنین دهیاران و شوراهای اسلامی نیز باید همکاری لازم را برای اشتغال داشته باشند.

یونسی ادامه داد: همچنین میراث فرهنگی باید نسبت به فعال کردن صنایع‌دستی در مراکز ترک اعتیاد اقدام کند تا علاوه بر اشتغال مددجویان نسبت به حرفه‌آموزی آنان نیز اقدام داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، تلاش دولت را در راستای ایجاد رفاه و آسایش مردم جامعه بیان کرد و گفت: امیدواریم با تلاش و همدلی، مشکلات بیماران و افراد معتاد نیز رفع تا از دام مواد مخدر رها شوند.

وی با گرامیداشت ۲۲ بهمن و اینکه چشم جهانیان در این روزبه ملت ایران است گفت: مردم با حضور پرشور در این آیین صادقانه از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی باشکوه‌ترین و خدایی‌ترین قیام مردمی در تمام جهان است و اکنون پس از گذشت ۳۷ سال مقتدرانه به حرکت خود ادامه می‌دهد و در ۲۲ بهمن بار دیگر تجلی حضور رقم خواهد خورد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار