امام جمعه یاسوج:
امام جمعه یاسوج گفت: برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال در تمامی نقاط کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد عزت، عظمت و اقتدار روزافزون نظام و انقلاب را به جهانیان نشان داد.
کد خبر: ۱۷۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷ 12 February 2016
نماز جمعه این هفته یاسوج یک روز پس از برگزاری پرشور مراسم 22بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت حداکثری خود در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند امسال برگ زرین جدیدی به تاریخ سراسر افتخار خود می افزایند و سیلی محکم دیگری به دشمنان خواهند زد.
وی با اشاره به سالروز صدور حکم تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی، بیان کرد: این کتاب سرشار از خرافه ها و توهین به مقدسات دین مبین اسلام است که با حمایت یهودیان نوشته شد و حکم امام خمینی (ره) نیز زندگی را بر نویسنده آن تلخ و دشوار کرده است.
حسینی با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، اظهار کرد: زندگی این بانوی بزرگوار در ابعاد مختلف مایه افتخار برای شیعیان بوده و آن حضرت نیز نقش مهمی در زنده نگهداشتن پیام عاشورا و تداوم راه شهدای کربلا داشت.
وی عنوان کرد: رزمندگانی از ایران اسلامی به عنوان مدافعان حرم با حضور در کشور سوریه در حال مبارزه با گروهک تروریستی داعش هستند.
حسینی ابراز داشت: سردار شهید ستار اورنگ از کهگیلویه و بویراحمد جزو رزمندگانی بود که در راه دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در کشور سوریه جان خود را فدا کرد و نخستین شهید مدافع حرم این استان لقب گرفت.
امام جمعه یاسوج افزود: به لطف الهی شهادت مدافعان حرم همچون سیل خروشان زمینه نابودی تروریست ها و حامیان آنها را در آینده ای نزدیک فراهم می کند.
حسینی گفت: ائتلاف چند ماه قبل آمریکا برای نابودی گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه دروغی بیش نبود و ملت های مسلمان نیز باید این کشور جنایتکار را بیش از پیش بشناسند.
وی بیان کرد: شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هرگز از سوی ملت ایران فراموش نمی شود و باید در تمامی کشورهای اسلامی نیز اینگونه باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار