شخصی که اقدام به هتک حیثیت و نشر اکاذیب در شبکه اجتماعی تلگرام می کرد، توسط کارآگاهان پلیس سایبری شهرستان آمل، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۸۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵ 15 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: در پی مراجعه فردی به ماموران پلیس فتا شهرستان آمل مبنی بر ایجاد صفحه ای به نام همسرش در شبکه اجتماعی تلگرام و هتک حیثت وی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت .

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی و انجام تحقیقات پلیسی و اقدامات فنی سرانجام متهم اصلی پرونده که از آشنایان نزدیک شاکی بوده را شناسایی و دستگیر کردند.

محمدنژاد گفت: کارآگاهان پلیس فتا شهرستان آمل با انجام تحقیقات اولیه از متهم دریافتند، متهم تصاویر و فیلم ها را از حافظه (مموری کارد) دوربین دیجیتال شاکی که بر روی رایانه شخصی اش وجود داشت کپی برداری کرده و با استفاده از نرم افزارهای فتوشاپ آنها را تبدیل به عکس و فیلم های مستهجن کرد و در نهایت در شبکه اجتماعی تلگرام به نام همسر شاکی منتشر کرد.

رئیس پلیس فتا به شهروندان هشدار داد: شهروندان مراقب عکس و فیلم های شخصی و خانوادگی خود باشند و برای کپی و تکثیر کردن آن به هر فردی اطمینان نکنند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار