رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز تعداد 4185 پرونده تخلف به ارزش تقریبی 13 میلیارد ریال در این استان تشکیل شد.
کد خبر: ۱۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۴ 04 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، علی باخرد با بیان اینکه تمرکز بازرسی ها و نظارت در دو بخش کالایی و خدماتی بوده است افزود: در اجرای طرح مزبور بیش از 31 هزار واحد صنفی و 20 هزار واحد غیر صنفی مورد بازرسی و نظارت قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه 675 میلیون ریال وجه نقد در این مدت به شاکیان عودت داده شد اظهار کرد: در این ارتباط 3423 مورد گزارش مردمی به واحد ستاد خبری (تلفن 124) رسید که طی آنها 1143 متخلف شناخته شدند.

وی با بیان اینکه اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت،گشت های مشترک با اداره کل استاندارد، تعزیرات حکومتی، مراکز بهداشت و علوم پزشکی انجام می دهد افزود: در بازرسی های مستمر از مراکز عرضه میوه طرح تنظیم بازار، در قالب گشت مشترک با کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی تاکنون پنج پرونده تخلف با عناوین گرانفروشی، اخفاء و امتناع از عرضه، عرضه خارج از شبکه و عدم ارائه صورتحساب به ارزش تقریبی 220 میلیون ریال تشکیل شده است.

باخرد اظهار کرد: طرح نظارتی با اولویت مواد پروتئینی، گوشت مرغ و گوسفند، پوشاک و کیف و کفش، سالن های غذاخوری و شرکت های مسافربری بین شهری تا 15 فروردین ماه ادامه دارد.

وی بیشترین تخلفات انجام شده تاکنون را مربوط به صنف پوشاک، کیف، کفش، خدمات عمومی، میوه، نان، غلات و حبوبات ذکر کرد.

شهر سه و نیم میلیون نفری مشهد دارای 107 اتحادیه صنفی و حدود 120 هزار واحد صنفی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار