تازه های پلیسی
در این تازه های پلیسی از اختلاس میلیاردی در یک شهرستان کوچک در استان فارس می خوانیم تا سرقت خودروهای مدل بالا با استفاده ابزاری از زنان بدحجاب و کشف محموله های سنگین قاچاق مواد مخدر و برنج.
کد خبر: ۱۸۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 16 February 2016
به گزارش تابناک فارس:در این تازه های پلیسی از اختلاس میلیاردی در یک شهرستان کوچک در استان فارس می خوانیم تا سرقت خودروهای مدل بالا با استفاده ابزاری از زنان بدحجاب و  کشف محموله های سنگین قاچاق مواد مخدر و برنج.

فرمانده انتظامی شهرستان گراش از دستگيری كارمند يكی از بانك های آن شهرستان خبر داد كه اقدام به اختلاس مبلغ 132 ميليارد و 730 ميليون ريال كرده بود.
سرهنگ دوم "علي بابايی" گفت: به دنبال دريافت اطلاعاتی مبنی بر اختلاس يكی از كارمندان، يك بانك در شهرستان "گراش"، موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.  
وی ادامه داد: در اين خصوص ماموران با هماهنگی مقام قضائی، تحقيقات خود را آغاز كردند  و با به کارگيری شگردهای پليسی، از صحت موضوع مطلع شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان "گراش" تصريح کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و اخذ استعلامات از آن بانك، سرانجام محل اختفاء كارمندی كه پس از اختلاس متواری شده بود، شناسايي و دستگير شد.  
سرهنگ دوم "بابايی" ادامه داد: پس از دستگيری متهم، وی به اختلاس مبلغ 132 ميليارد و 730 ميليون ريال از آن بانكی در آن مشغول به كار بوده، اقرار كه وی با تشكيل پرونده به مراجع قضايی معرفی و به جرم اختلاس روانه زندان شد.
وی با اشاره به نقش باورهای دينی و فرهنگ اعتقادی در پيشگيری از وقوع انواع جرايم وآسيب های اجتماعی، ريشه شکل گيری اغلب جرايم بخصوص جرايم مالی را در زياده خواهی و حرص و طمع دانست.

دستگیری باند سرقت از باغ های شیراز

گردانندگان باند سرقت در شیراز پرده از 40 دزدی سریالی برداشتند.
سرهنگ سیروس حیدری رئیس پلیس آگاهی استان فارس در این خصوص گفت: مأموران کلانتری ۲۷ گلستان هنگام گشتزنی، به یک سواری که بدون هدف در خیابان در حال تردد بوده مظنون و پس از متوقف کردن خودرو، یک کارد از درون آن کشف کردند.
وی ادامه داد: راننده بلافاصله دستگیر شد و برای ادامه تحقیقات وی را به پلیس آگاهی منتقل کردند.سرهنگ حیدری اظهار کرد: پس از انجام تحقیقات از این مرد مرموز، وی تا کنون به ۴۰ سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و باغ شهری‌های شمال شیراز با همدستی اعضای باندش اقرار کرد.سرهنگ سیروس حیدری گفت: مأموران با بازسازی صحنه‌های سرقت، ۳۸ مالباخته را شناسایی و 5 خریدار اموال سرقتی نیز دستگیر شدند.

سرقت خودروهای مدل بالا با حربه زنان بدحجاب
شگرد سارقان: دراين نوع سرقت‌ها زنان بد پوشش، در مسير خودروهاي مدل بالا ايستاده و با طرح دوستي، سوار برآن مي‌شدند اما راننده را به بهانه خريد تنقلات از خودرو خود پياده و بلافاصله با كمك همدستان شان، اتومبيل را به سرقت مي‌بردند.
متهمان پس از سرقت، خودرو رابه شيراز منتقل و اقدام به تبليغ فروش خودروهاي مدل بالا در سايت‌هاي اينترنتي و درج آگهي در روزنامه‌ها مي‌كردند و وقتي متقاضي با شماره تلفن ارائه شده تماس مي‌گرفت از او مي‌خواستند كه با چك رمزدار به دفتر كار آنها مراجعه كند.
پس از مراجعه متقاضيان به دفتر، متهمان با تهديد سلاح كمري دست و پاي آنها را بسته و پس از ضرب و جرح و تزريق آمپول بي‌حسي به دست و گردنشان اموال آنها را سرقت و سريعاً به يكي از صرافي‌ها مراجعه و چك رمزدار را به پول نقد تبديل و متواري مي‌شدند.
با توجه به اهميت اين پرونده و خطرناك بودن نوع سرقت‌هايي كه توسط اعضاي اين باند انجام شده، تحقيقات پليس در نهايت دقت و ظرافت تمام براي دستگيري اين باند ادامه يافت كه سرانجام طي دو عمليات مشترك در اصفهان و شيراز، سه متهم مرد و سه زن اين باند شناسايي و دستگير شدند.
با دستگيري متهمان، همدست ديگر آنها نيز طي عملياتي در شهرستان كرج، در حالي كه قصد خروج از كشور را داشت، دستگير شد.
از متهمان چهار دستگاه خودروی مدل بالا به همراه 30 هزار دلار وجه نقد و تعدادي مدارك جعلي خودرو كشف شده است.

کشف محموله قاچاق میلیاردی برنج
فرماندهي انتظامي شهرستان "فراشبند" استان از توقيف سه محموله برنج قاچاق به ارزش 2 ميليارد و يك صد ميليون ريال كه توسط سه دستگاه كاميون در آن شهرستان حمل مي شد، خبر داد.
فرماندهي انتظامي شهرستان "فراشبند" گفت: از اين خودروها 64 تن و 800 كيلوگرم برنج خارجي به ارزش 2 ميليارد و يكصد ميليون ريال كشف شد.

کشف 590 کیلو تریاک از یک کامیون
فرمانده انتظامی فارس از کشف یک محموله 590 کیلوگرمی تریاک از یک کامیون در لارستان این استان خبر داد.
سردار گودرزی گفت: در بازرسی دقیق از این خودرو 590 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کف اتاق کامیون جاسازی شده بود کشف شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شیوای بلخی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
اوضاع جالبی است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
عاقبت تماشای برنامه ها و سریالهای مبتذل ماهواره ای همین است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار