مقرر شده است بانک مرکزی وجوه افرادی که در این تعاونی تا سقف 10 میلیون تومان سرمایه گذاری کرده بودند را پرداخت کند.
کد خبر: ۱۸۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹ 16 February 2016
به گزارش «تابناک یزد»، جعفری دولت آبادی در تشریح آخرین وضعیت پرونده تعاونی اعتباری ثامن الحجج گفت: مقرر شده است بانک مرکزی وجوه افرادی که در این تعاونی تا سقف 10 میلیون تومان سرمایه گذاری کرده بودند را پرداخت کند.

عباس جعفری دولت آبادی» در تشریح آخرین وضعیت پرونده تعاونی اعتباری ثامن الحجج گفت: بانک مرکزی وفق دستور قضایی پرداخت سپرده‌های تا سقف 3 میلیون را از تاریخ 13 بهمن آغاز کرده و تا روز 25 بهمن، 33 میلیارد تومان از سپرده‌های مردم نزد این تعاونی اعتباری را به آن‌ها بازگردانده است.

جعفری دولت آبادی در ادامه گفت: مقرر شده است بانک مرکزی وجوه افرادی که در این تعاونی تا سقف 10 میلیون تومان سرمایه گذاری کرده بودند را پرداخت کند.

به گزارش میزان، دادستان تهران ضمن اشاره به همکاری مناسب بانک مرکزی در اجرای دستورات قضایی دادستانی تهران تصریح کرد: در رابطه با این تعاونی اعتباری پرونده قضایی در دادسرای جرائم اقتصادی تشکیل شده است.

وی در خاتمه خواستار مراجعه تدریجی سپرده گذاران به شعب بانک‌های عامل شد و از آن‌ها خواست تا از شرکت در تجمعات خودداری نمایند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کاوه آهنگر
|
United States
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
با سلام
جناب آقای دولت آبادی
شما بر کرسی قضاوت و ریاست تکیه زده ای و از حقوق نجومی برخورداری و درد یک مشت زجرکشیده را که به امید لقمه ای نان حاصل یک عمر زحمتشان را سپرده کرده اند نمیدانی .
اگر مرد حق و عدالتی یا خودت به یک شعبه سر بزن ،و یا کسی را مامور کن تا از نزدیک ببینی بر خلاف تعهدات و عقود بانکی موسسات ثامن الحجج دارند از اصل سپرده های این مردم به بهانه های واهی کسر میکنند.بس است این همه شعار و دم از اسلام زدن آقا ...اگر ذره ای درد اسلام و دین دارید توضیح بدهید این کسر کردن از سپرده های مردم به جیب شما یا موسسه یا بانک مرکزی و یا پارسیان میرود و چرا برای شکایت و دادخواهی جلو مردم را بسته اید؟؟؟؟؟؟
خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند ...
.....
مدیر محترم سایت به حرمت رسالتی که بر دوش توست شفاف منتشر کن .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار