رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از همکاری 50 هزار نفر با نهضت سوادآموزی خبر داد.
کد خبر: ۱۸۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳ 16 February 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی باقرزاده عصر امروز در افتتاح کارگاه آموزشی طرح توسعه سواد آموزی ویژه «زنان و دختران عشایر کهگیلویه و بویراحمد» اظهار کرد: این برنامه محصول چند سیاست بوده که برای انجام امور نیازمند همکاری با دیگر نهادها هستیم.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی ادامه داد: طی تفاهم با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با همکاری 400 آموزش‌دهنده هزار و 500 نفر را تحت پوشش نهضت سواد آموزی قرار دهیم.

باقرزاده از همکاری 50 هزار نفر با نهضت سواد آموزی خبر داد و گفت: 35 هزار نفر از این افراد که با نهضت سواد آموزی همکاری دارند و تعداد بسیار زیادی را تحت پوشش قرار دادند به نوعی خود را شاغل می‌دانند.

در ادامه این مراسم هادی زارع‌پور هدف از اجرای طرح توسعه سواد آموزی ویژه زنان و دختران عشایر کهگیلویه و بویراحمد را افزایش پوشش تحصیل زنان و دختران عشایر عنوان کرد و گفت: فراهم کردن زمینه رشد و استعداد و تولید محتوای آموزشی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در سطح کهگیلویه و بویراحمد 916 مدرسه با دانش‌آموز زیر 15 نفر، 76 مدرسه دو دانش‌آموز و 9 مدرسه تک دانش‌آموزی وجود دارد که نرخ پوشش تحصیلی در استان 99/18 صدم درصد رسیده است.

زارع‌پور تصریح کرد: 118 نفر در کارگاه آموزشی طرح توسعه سوادآموزی زنان و دختران عشایر کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند که از این تعداد 106 نفر آموزش‌دهنده و 12 نفر کارشناس هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار