رئیس اتاق بازرگانی قم:
رئیس اتاق بازرگانی قم با اشاره ضرورت اطلاع‌رسانی در خصوص اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه‌های اتاق بازرگانی گفت: نسبت به تشکیل کارگروه رسانه در اتاق بازرگانی قم اقدام خواهد شد تا اقدامات صورت گرفته در این اتاق به اطلاع عموم برسد.
کد خبر: ۱۸۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰ 16 February 2016
به گزارش تابناک قم، ابوالفضل خاکی با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های استان قم بیان کرد: اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور و اتاق قم در صدد این هستند که در توسعه اقتصاد کشور و استان به ایفای نقش بپردازند.

وی با بیان اینکه اتاق‌های بازرگانی مشاور اقتصادی قوای سه گانه هستند، تصریح کرد: این اتاق‌ها نماینده بخش‌های خصوصی هر استان هستند و در شرایط کنونی تعامل بین خوبی که بین اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون شکل گرفته است.

رئیس اتاق بازرگانی قم بیان کرد:‌ برای انسجام بیشتر اتاق‌های بازرگانی اتاق‌های مشترک تشکیل شده و دبیری آن نیز به اتاق بازرگانی واگذار شده و در استان قم نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده تا نظرات و اهداف به صورت یکجا دنبال شود.

وی با اشاره به برگزاری جلساتی با مسئولان کشوری و استانی در خصوص حل مشکلات موجود در مسیر تولید کشور اظهار کرد: در این نشست‌ها به ارائه نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و راهکارهای خود می‌پردازیم.

خاکی اضافه کرد: در شرایط پسا تحریم باید همه دست به دست هم دهند که چرخ واحدهای تولید به حرکت درآمده و مشکلات این واحدها در بخش‌های مالیات، بدهی به بانک‌ها و... برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاران خارجی باید فراهم شود گفت: در این استان ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد و منطقه سلفچگان نیز دارای ظرفیت بسیار مهمی است و باید از این فرصت‌ها بهره‌برداری صحیح داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی قم با اشاره به برخی از نقطه نظرات مطرح شده از سوی رسانه‌ها مبنی بر اطلاع‌رسانی در خصوص اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه‌های اتاق بازرگانی اظهار کرد: در پی پیشنهاد مطرح شده از سوی مدیران برخی رسانه‌ها نسبت به تشکیل کارگروه رسانه در اتاق بازرگانی قم اقدام خواهد شد تا اقدامات صورت گرفته در این اتاق به اطلاع عموم برسد و رسانه‌ها نیز با مباحث تخصصی اتاق بیش از پیش آشنا شوند.          
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار