مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل از تشدید برخورد با قاچاق آرد در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 17 February 2016

به گزارش ایرنا ، علی نوبخت روز چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات نانوایی های شهرستان نیر افزود: قیمت مناسب نان در این استان نسبت به استان های همجوار سبب شده عرضه آرد و نان خارج از شبکه در برخی از مناطق این استان وجود داشته باشد و با برنامه ریزی منسجم و دقیق از قاچاق آرد و نان در برخی مناطق استان جلوگیری خواهیم کرد.
او اظهار کرد: بیش از دو هزار واحد نانوایی در استان به پخت نان و خدمات رسانی به مردم فعال هستند و مجموع مصرف گندم استان 220 هزار تن در سال است که در 17واحد سیلو ذخیره سازی شده است.
او گفت: گندم استان از بهترین گندم های دیم شمال استان بوده و آرد ذخیره سازی شده نیز کیفیت مناسبی دارد.
وی اظهار کرد: مشکلی در عرضه آرد و نان در استان وجود ندارد و با ادامه روند مناسب عرضه آرد و نان برای ارائه خدمات بهتر تلاش می شود.
سرپرست فرمانداری نیر هم در این جلسه گفت: 59 واحد نانوایی در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد 49 واحد سهمیه پز و مابقی آزاد پز هستند.
مهدی احمدی افزود: آرد سهمیه واحدهای نانوایی سهمیه پز که چهار مورد تخلف داشته باشند قطع خواهد شد.
او از تاسیس واحد نانوایی چند منظوره شبانه روزی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: گشت های تلفیقی هفته ای یک بار از واحدهای نانوایی بازدید خواهند کرد.
او اظهار کرد: از ابتدای سال با 420 مورد گشت تلفیقی در این شهرستان 59 فقره تخلف کشف و واحدهای نانوایی متخلف به پرداخت 34 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار